uz
Feedback
Aɾιҽʂ

Aɾιҽʂ

Kanalga Telegram’da o‘tish

Romi/17/intp

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
310
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+787 kunlar
+9730 kunlar
Postlar arxiv
این فیو خودمه-

نه؟

نه تو مسابقه اولیه رفتی همه رو از نواب بیدار کردی ری اکت بدن دیگه

کلی گفتم

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ما داریم میخندیم

کی گفته تو بده ای

جدی الان

sticker.webp0.38 KB

کلا همیشه زندگیم اینه

باز شدم بده

تازه خوبه مسابقه اول من به دوتاشون ری‌اکت دادم مسابقه اول ری‌اکت ندادم

نگا توروخدا

sticker.webp0.22 KB

خنده دار نیست

من دارم میخندم

جدین الان؟

منم کسیو نیاواردم ممبرای خود پرنیا بودن

ممبراشونم همینطور دارن حرف میزنن

به اندازه ی کافی رومینا و پرنیا ناراحتم کردن