ar
Feedback
Aɾιҽʂ

Aɾιҽʂ

الذهاب إلى القناة على Telegram

Romi/17/intp

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
310
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+787 أيام
+9730 أيام
أرشيف المشاركات
این فیو خودمه-

نه؟

نه تو مسابقه اولیه رفتی همه رو از نواب بیدار کردی ری اکت بدن دیگه

کلی گفتم

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ما داریم میخندیم

کی گفته تو بده ای

جدی الان

sticker.webp0.38 KB

کلا همیشه زندگیم اینه

باز شدم بده

تازه خوبه مسابقه اول من به دوتاشون ری‌اکت دادم مسابقه اول ری‌اکت ندادم

نگا توروخدا

sticker.webp0.22 KB

خنده دار نیست

من دارم میخندم

جدین الان؟

منم کسیو نیاواردم ممبرای خود پرنیا بودن

ممبراشونم همینطور دارن حرف میزنن

به اندازه ی کافی رومینا و پرنیا ناراحتم کردن