Muffin
Kanalga Telegram’da o‘tish
http://t.me/HidenChat_Bot?start=8321751619 @Muffinanon_bot 🍓🫐
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
235
Obunachilar
-124 soatlar
-57 kunlar
-530 kunlar
Postlar arxiv
235
Repost from ندانستم
دلم آدم بودن حداقلی میخواد. از اون مدل زندگیها که از صبح تا شب درگیر باشم. روی سطوح ابتدایی آدم بودن باقی بمونم و فرصت نکنم لایههای عمیقتر وجود داشتنم رو حس کنم. کلا حس نکنم. وقت نداشته باشم یک لحظه به احساساتم بپردازم. نه اینکه بخوام به چیز خاصی برسم، نه اینکه هدف والایی داشته باشم، صرفا برای اینکه روزم جوری بگذره که نفهمم چهجوری گذشت. شب هم تا سرم رو گذاشتم رو زمین بیهوش شم و مغزم اصلا فرصت پردازش به «آنچه در طی روز گذشت» رو نداشته باشه.
235
Repost from N/a
گونه اش را بوسیدو گفت در آرامش باشی.بهت قول میدم در دنیا چیزی را ازدست نداده ای.
235
دوست داشتن به این معنی نیست که چون آدمِ عزیزی برام هستی، روی هر چیزی که برخلافِ میلِ من انجام میدی، سرپوش بذارم
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
