Muffin
الذهاب إلى القناة على Telegram
http://t.me/HidenChat_Bot?start=8321751619 @Muffinanon_bot 🍓🫐
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
235
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
235
Repost from ندانستم
دلم آدم بودن حداقلی میخواد. از اون مدل زندگیها که از صبح تا شب درگیر باشم. روی سطوح ابتدایی آدم بودن باقی بمونم و فرصت نکنم لایههای عمیقتر وجود داشتنم رو حس کنم. کلا حس نکنم. وقت نداشته باشم یک لحظه به احساساتم بپردازم. نه اینکه بخوام به چیز خاصی برسم، نه اینکه هدف والایی داشته باشم، صرفا برای اینکه روزم جوری بگذره که نفهمم چهجوری گذشت. شب هم تا سرم رو گذاشتم رو زمین بیهوش شم و مغزم اصلا فرصت پردازش به «آنچه در طی روز گذشت» رو نداشته باشه.
235
Repost from N/a
گونه اش را بوسیدو گفت در آرامش باشی.بهت قول میدم در دنیا چیزی را ازدست نداده ای.
235
دوست داشتن به این معنی نیست که چون آدمِ عزیزی برام هستی، روی هر چیزی که برخلافِ میلِ من انجام میدی، سرپوش بذارم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
