uz
Feedback
‌ ‌ ‌ jellybean ‌🎂

‌ ‌ ‌ jellybean ‌🎂

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌‌ ‌ ‌ Baby, I'm just trying to play it cool @illit_persian ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
258
Obunachilar
-424 soatlar
+287 kunlar
+5130 kunlar
Postlar arxiv
یه نفر دیگه اینجا ۲۵۰

ارهدیگه راست میگی

خب چه اشکالی دازه؟ مدرسه ها بازبشه ساعت هفت باید بیدار بشی پس از تابستونت لذت ببر

sticker.webp0.06 KB

نهببین صبح وونهی اپدیت میده پس باید بیدار بمونم

هر دلیل برای قانع کردن خودم میام میدونین

sticker.webp0.02 KB

امشب میتونی نخوابی تا فردا ساعت هشت یا نه؟ اینطوزی خوابت درست میشه

بعد اینجوریم که نهببین

اینهمه صبر کردم تابستون شه تا ۶ صبح بیدار باشم منظورتچیه

ولی نمیکنم

کاش من یرزوی خوابمو درست کنم

میتونید چک کنید دخترا♡ ۴ تا پرایویت شیر داشتیم و کسایی که جدید فور زده بودن هم گذاشتم