ch
Feedback
‌ ‌ ‌ jellybean ‌🎂

‌ ‌ ‌ jellybean ‌🎂

前往频道在 Telegram

‌‌ ‌ ‌ Baby, I'm just trying to play it cool @illit_persian ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

显示更多
未指定国家未指定类别
258
订阅者
-424 小时
+287
+5130
帖子存档
یه نفر دیگه اینجا ۲۵۰

ارهدیگه راست میگی

خب چه اشکالی دازه؟ مدرسه ها بازبشه ساعت هفت باید بیدار بشی پس از تابستونت لذت ببر

sticker.webp0.06 KB

نهببین صبح وونهی اپدیت میده پس باید بیدار بمونم

هر دلیل برای قانع کردن خودم میام میدونین

sticker.webp0.02 KB

امشب میتونی نخوابی تا فردا ساعت هشت یا نه؟ اینطوزی خوابت درست میشه

بعد اینجوریم که نهببین

اینهمه صبر کردم تابستون شه تا ۶ صبح بیدار باشم منظورتچیه

ولی نمیکنم

کاش من یرزوی خوابمو درست کنم

میتونید چک کنید دخترا♡ ۴ تا پرایویت شیر داشتیم و کسایی که جدید فور زده بودن هم گذاشتم