my soul...
Kanalga Telegram’da o‘tish
https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
202
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
202
خطاب به آیندگان؛
اگر الان اوضاع خوب است، قدرش را بدانید، نسل ۷۰ و ۸۰ در اوجِ جوانی تاوانش را داد،
با جان، مال و سلامتِ روان...
202
اندوه که به گلو میرسد، بغض میشود به سر که میرسد از چشم ها سرازیر میشود و وقتی فراتر از بدن باشد، مارا از زمان جدا میکند. گویی که وجود نداریم. هستیم اما نیستیم.
202
اگه نمیتونید درس بخونید،
اگه خواب ندارید،
اگه نمیتونید کار کنید،
اگه تمرکز ندارید،
اگه نای بلند شدن ندارید،
اگه چند وقتیه از همه چی عقب موندید،
از “انسان” بودنه.
خودتون رو سرزنش نکنید.
202
کاش در پایان این بغضها، خستگیها و اندوهها چیزی باشد که ارزش این همه دوام آوردن را داشته باشد.
202
این که دارم سعی میکنم جوری رفتار کنم که انگار هیچی برام مهم نیست خیلی داره بهم فشار میاره.
202
زندگی شاید همینه؛
کنار اومدن با چیزی که نمیتونیم تغییرش بدیم،
دوست داشتن چیزی که همین حالا وجود داره،
و ساختن چیزی که هنوز نیومده...
202
بذارین از دستتون بدن، جدی میگم، بذارین فرصت بودن با یه آدم مهربون و باارزشی مثل شما رو از دست بدن، همش قرار نیست ثابت کنید که ارزشش رو دارید، بالاخره آدمها یه روزی متوجه میشن...
202
یوقتایی تو زندگی به جایی میرسی
که توجه و محبت نمیخوای
فقط کسی باهات کاری نداشته باشه کافیه...
202
یه جاهایی از ذهنم هست
که حتی خودمم جرئت نمیکنم برم سراغش...
همون جاها که
دلیلِ خیلی از سکوتهامه.
202
ولی اون بخش از من که داره از آدما فاصله میگیره
و حوصله هیچکس رو نداره،
داره خیلی بزرگ میشه...
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
