uz
Feedback
میراکل

میراکل

Yopiq kanal

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
127
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
دو هفته‌ی دیگه بیست و دو سالم میشه و من هنوز حس می‌کنم ۱۸سالمه.

منتظرم دوتا امتحان مونده رو بدم و بعدش یه تصمیم ریسکی میگیرم یا می‌برم یا یه چیزی یاد می‌گیرم.

حالا منم‌ می‌تونم بگم تو شهرمون بارون اومد. حالا منم می‌تونم برم تو این هوا قدم بزنم، گریه کنم و شاید لذت ببرم. حالا منم می‌تونم برم زیر بارون به دردام‌ فکر کنم، زیر بارونا‌ گمم گوش کنم و اندکی رها بشم. متاسفم فقط می‌تونم اینارو بنویسم و نظاره‌گر هوای بارونی باشم؛ از پشت پنجره هوا رو استنشاق کنم و درس خوندنم‌ رو ادامه بدم.

Repost from my way
نمیدونم تجربه کردید یا نه ولی اینکه اونی که میخوای نیستی از بدترین درد هاست.

ممنونم از مینا که دیشب نجاتم داد.🫶
ممنونم از مینا که دیشب نجاتم داد.🫶

یه روز خودم رو نجات میدم، فقط امیدوارم اون روز دیر نشده باشه.👍

مسئله اینه یه روز خوب میاد یا یه روز خوب رو باید بسازیم؟

Repost from ✨Andromeda✨
photo content

سیسیا‌ امروز آخرین کلاس اون استاد واقعیهه‌ بود.

هوای امروز واقعا هوای کلاس رفتن نیست.

قربونتتتتت برم‌ من دختررررر😭❤️

درحالی که بارون شدید شده،نشستم بغل شومینه و چیکه‌چیکه اَشک می‌ریزم،برات می‌نویسم که لطفا پاشو و بیشتر بنویس.چنلتو دووووس دارم و می‌خونمش. #شما

باشد که رستگار شویم.

حالا دیگه باید استارت امتحان بعدیو‌ بزنم.💘

جایزه هم خودمو ذرت مکزیکی مهمون کردم.👍

سیسیا‌ امتحانمو خوب دادم.🎀

خسته‌م، خسته‌م، خیلی خسته‌م.

اکلیل بپاشید به زندگی خودتون و آدمایی که دوست دارید.

وقتایی ‌که زیاد درس خوندم‌و شب امتحان خسته و کوفته میشم رو خیلی دوست دارم .. ولی وقتایی که درس مونده برای شب امتحان و تموم نمیشه، نه نه نه.

اگه الان تو درس و کارت کلی پیشرفت کنی اونی که خوشحال میشه فقط خودتی و خودت، نه همکلاسیت. پس انقدر نگو دوستام دوستام و درستو‌ بخون.🎀