میراکل
قناة بسيطة
از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
127
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
127
منتظرم دوتا امتحان مونده رو بدم و بعدش یه تصمیم ریسکی میگیرم یا میبرم یا یه چیزی یاد میگیرم.
127
حالا منم میتونم بگم تو شهرمون بارون اومد.
حالا منم میتونم برم تو این هوا قدم بزنم، گریه کنم و شاید لذت ببرم.
حالا منم میتونم برم زیر بارون به دردام فکر کنم، زیر بارونا گمم گوش کنم و اندکی رها بشم.
متاسفم فقط میتونم اینارو بنویسم و نظارهگر هوای بارونی باشم؛ از پشت پنجره هوا رو استنشاق کنم و درس خوندنم رو ادامه بدم.
127
درحالی که بارون شدید شده،نشستم بغل شومینه و چیکهچیکه اَشک میریزم،برات مینویسم که لطفا پاشو و بیشتر بنویس.چنلتو دووووس دارم و میخونمش.
#شما
127
وقتایی که زیاد درس خوندمو شب امتحان خسته و کوفته میشم رو خیلی دوست دارم ..
ولی وقتایی که درس مونده برای شب امتحان و تموم نمیشه، نه نه نه.
127
اگه الان تو درس و کارت کلی پیشرفت کنی اونی که خوشحال میشه فقط خودتی و خودت، نه همکلاسیت. پس انقدر نگو دوستام دوستام و درستو بخون.🎀
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
