uz
Feedback
میراکل

میراکل

Yopiq kanal

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
127
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
رفتن به بعضی کلاس‌ها واقعا وقت تلف کردنه.💘

اگه شب با گفتن "آخيش" سرتو گذاشتی رو بالشت بدون زندگیو‌ بردی.

فکر کنید میاد از بافت و آناتومی و پاتولوژی و ایمونولوژی و بیوشیمی و ... همشونو‌ میگه. با ریز و جزئیات.

میاد سر کلاس، یعنی هر چیزی میگه، الا چیزی که تو کتاب گفته شده؛ و مطالبی که میگه باعث میشه عمق مطلب تو کتاب رو یاد بگیری.

استاد می‌گفت برای اینکه فیزیوپاتولوژی رو یاد بگیرید، سناریو برای خودتون بسازید. جورِ دیگه‌ای یادتون میره. این استاد محشره.

امروز به صحبت‌های یک ترم‌ بالایی گوش دادم و می‌گفت: الانت‌ رو خوب پیش برو، قبلشو‌ کم کم می‌تونی درست کنی.👍

خیلی خیلی آدم تعارفی‌ام و دیگه nmt.

شاید یکی غیر این رو بگه. شاید اون هوش و استعدادش‌ بیشتر باشه. والا‌ منی که یادم رفته همه چیو انگار، باید کلی بخونم تا بتونم خودم رو برسونم.

پس درس بخونید. در طول ترم سعی کنید درس‌های مهم رو بخونید تا چیزی ازش یادتون بمونه. شب امتحان‌های علوم پایه درس جمع میشه اما هیچی ازش یادتون نمی‌مونه.

دیگه باید وقتایی که تو سرویس دانشگاهم هم درس بخونم تا به زندگیم یه دستی کشیده باشم.

الان اینجوری‌م که اول هر کورسی باید یک خلاصه‌ای از آناتومی و بافت و فیزیولوژیش‌ بخونم. اما زمان کم میارم.💘

استاد گفت تا می‌تونید درس بخونید. هر چی برید جلوتر‌ زمانتون‌ برای درس‌ خوندن کمتر میشه. الان که وقت دارید، خوب بخونید. پ‌ن: کاش یکی اینو تو علوم پایه بهم می‌گفت.

یک کورس جدید شروع شد و یکم‌ امیدوار شدم، چون با مطالب علوم پایه شروع شد.🙂‍↔️

خب بچه‌ها تایید شد دیگه بریم با خیال راحت درس بخونیم.

کاش یکی بیاد بگه فیزیوپات کلا برای همه سخته و نامفهوم و آدم انگار هیچی یاد نمیگیره.

بزرگسالی‌ اینجوریه که بغضتو‌ قورت میدی و کارتو ادامه میدی.

الان فهمیدم چرا از شروع فیزیوپات حس ناکافی بودن و هیچی بلد نبودن تو وجودم عود کرده، چون دانشگاهای دیگه استادا پیش نیازهای لازم از علوم پایه رو در شروع درس میگن، اما تو دانشگاه ما نمیگن و مستقیم میرن سر اصل مطلب. 💘

می‌تونید هم بجای دنت و شیر، شیرکاکائو بریزید اما من چون غلیظ دوست دارم، شیرکاکائو نمی‌ریزم.💘

یه ترکیب جدید کشف کردم، محشره. کاپوچینو+یخ+دنت شکلاتی+ شیر

ماه مورد علاقه‌م شروع شده و دیگه زندگی‌ به کامه. نوامبر.🎀