میراکل
Закритий канал
از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
127
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-230 день
Архів дописів
127
فکر کنید میاد از بافت و آناتومی و پاتولوژی و ایمونولوژی و بیوشیمی و ... همشونو میگه. با ریز و جزئیات.
127
میاد سر کلاس، یعنی هر چیزی میگه، الا چیزی که تو کتاب گفته شده؛ و مطالبی که میگه باعث میشه عمق مطلب تو کتاب رو یاد بگیری.
127
استاد میگفت برای اینکه فیزیوپاتولوژی رو یاد بگیرید، سناریو برای خودتون بسازید.
جورِ دیگهای یادتون میره.
این استاد محشره.
127
امروز به صحبتهای یک ترم بالایی گوش دادم
و میگفت: الانت رو خوب پیش برو،
قبلشو کم کم میتونی درست کنی.👍
127
شاید یکی غیر این رو بگه.
شاید اون هوش و استعدادش بیشتر باشه.
والا منی که یادم رفته همه چیو انگار، باید کلی بخونم تا بتونم خودم رو برسونم.
127
پس درس بخونید.
در طول ترم سعی کنید درسهای مهم رو بخونید تا چیزی ازش یادتون بمونه.
شب امتحانهای علوم پایه درس جمع میشه اما هیچی ازش یادتون نمیمونه.
127
الان اینجوریم که اول هر کورسی باید یک خلاصهای از آناتومی و بافت و فیزیولوژیش بخونم.
اما زمان کم میارم.💘
127
استاد گفت تا میتونید درس بخونید.
هر چی برید جلوتر زمانتون برای درس خوندن کمتر میشه.
الان که وقت دارید، خوب بخونید.
پن: کاش یکی اینو تو علوم پایه بهم میگفت.
127
الان فهمیدم چرا از شروع فیزیوپات حس ناکافی بودن و هیچی بلد نبودن تو وجودم عود کرده،
چون دانشگاهای دیگه استادا پیش نیازهای لازم از علوم پایه رو در شروع درس میگن، اما تو دانشگاه ما نمیگن و مستقیم میرن سر اصل مطلب. 💘
127
میتونید هم بجای دنت و شیر، شیرکاکائو بریزید اما من چون غلیظ دوست دارم، شیرکاکائو نمیریزم.💘
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
