🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Yopiq kanal
අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
214
Obunachilar
+124 soatlar
+67 kun
+1530 kun
Postlar arxiv
Repost from N/a
කොල පාට :- GOLD BUY SUPPORT LEVEL
පහල SUPPORT LEVEL වලට ආවම අපි BUY එක බලමු TRADERS ❤️😍
😍❤💙😱එහෙනම් ලෑස්ති වෙන්න trders neex account හදන්😱❤️😍
$300 දක්වා BONUS VIP OFFER එකක් COMMING SOON😱❤️😍
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
[7/14, 9:28 PM] 😈CRYPTO THILI😈: *😍❤💙😱එහෙනම් ලෑස්ති වෙන්න trders neex account හදන්😱❤️😍*
*$300 දක්වා BONUS VIP OFFER එකක් COMMING SOON😱❤️😍*
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
දැන් ටිකකට ඉස්සෙල්ලා අනේ ගෙදර ආවේ .10.10PM NEWS එනකන් GOLD MARKT BUY MOMNT
දැන් බොරුවට SIGNAL දීලා වැඩක් නෑ හෙට උදේ ඉදන් මන් ඔයාලට SIGANL දෙන්නම්
මම මේ යාලුවෙක් එක්ක HOSPITAL එකට ආවා එකයි SIGNL දෙන්න බැරි උනේ
අනේ SELL එකනම් මිස් කරගන්න එපා ANLISE පුලුවන් අය තනියම හරි ගන්න බලන්න
මම ගෙදර ඇවිත් SIGNL දෙන්නම්
Repost from N/a
අද GOLD MARKT එකේ ලොකු සෙල් එකක් යන්න පුලුවන්
දිගටම සෙල් එක ගියොත්
3998-3975-3964-3943 LEVEL වලට සෙල් එක යන්න පුලුවන්
Repost from N/a
GOLD SELL RESISTANCE LEVEL
4038-4044
4068-4074
https://chat.whatsapp.com/IBM7O13sSb0H6a65aG5xBz?s=cl&p=a&mlu=0&ilr=0
💙අද forex gold signal දෙන්නේ whatsapp group එකේ ඒ නිසා ඕකට join වෙන්න ඕකේ නැති අය💙
ගොඩ දෙනෙක්ට telegram හදන්න දෙන්නේ නැලු ඒ නිසා telegram group වලට join වෙන්න බෑ ඒ නිසා හෙට whatsapp group වල signal දෙන්නම්
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
😍❤💙😱එහෙනම් ලෑස්ති වෙන්න trders neex account හදන්😱❤️😍
$300 දක්වා BONUS සමග SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX❤️😍
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
ලගදිම 😱😍
ඔයාගේ BALANCE එක $15200 UP කරන අලුත් සෙල්ලම පටන් ගන්නෝ
❤️ NEEX ACCOUNT එකෙන් ACCOUNT එක UP කරන්න ලැස්ති වෙලා ඉන්න ACCOUNT හදන් ❤️
🤍වෙන BOKER ලගේ ACCOUNT හදන් එන අයව ඒකට ගනු නොලැබේ🤍
ඒකට JOIN වෙන අය TRDE කරන්න ඕනා මගේ SIGNAL වලට පමනි
වෙන අයගේ SIGNAL වලට හෝ තනියම ඔයාල්ගේ ANLISE වලට ඒ ACCOUNT එක TRDE කිරිය නොහැක
$15200 ACCOUNT UP කරන්න ඕනේනම් මගේ SIGNAL වලට විතරක් TRDE කරන්න
වෙන අයගේ SIGNL වලට TRDE දාන්නෝනම් බොරුවට ඒ GROUP JOIN වෙන්න එපා
මොකද මම මහන්සි වෙලා ඔයාලගේ ACCOUNT එක අප් කරද්දි ඔයාලා වෙන අයගේ SIGNL වලට දාලා ලොස් කරගතොත් මගේ මහන්සිය අපරාදේ
දෙවෙනි BATCH එකේ අය කරේ අන්න ඒ දේ තනියම තමන්ගේ ANLISE වලටයි වෙන අයගේ SIGNAL වලට TRDE දාන්න ගියා කෙල කර ගත්තා
මේකට JOIN වෙන අය අනේ මගේ SIGNAL වලට විතරක් TRDE කරන්න බලන් එන්න මම ගොඩ දාලා දෙන්නම්
මම ඔයාලට කිව්වනේ පහල level වලට ආවම buy ගමු කියලා
❤️ඒත් 3998 නැවිත් 4000 gold එක ඇවිත් buy එක ගියා❤️
ඒ නිසා 3998 entry mising trders
නැවත 10.00 markt එක දක්වන react එක බලමු සෙල් එක ගියොත් මම buy එක දෙන්නම් ඔයාලට
ඔයා WHATSAPP GROUP එක දෙන SIGNAL වලට NEEX ACCOUNT එක හදන් TRDE කරන්න SPREAD අඩු නිසා කියන්නේ❤️😍
අනිත් FOREX BOKER ලගේ මේ දවස් වල SPREAD එක වැඩි රටවල් වල යුද්ධය නිසා ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRDE කරන්න
වෙන FOREX BOKER ලගේ ACCOUNT හදන් TRDE දාලා දාපු තැනින් TRDE වැටුනේ නෑ LOS පෙන්නනෝ කියන්න එපා මටනම් ඒ SPREAD එක නිසා
NEEX $100 සිට $300 දක්වා 100% BONUS අවස්තා ඇත
මම රාති 9ට නැවත GROUP වලට දාන්නම් NEEX ACCOUNT හදන VIDEO එක බලලා ACCOUNT හදන් හෙට WHATSAPP GROUP SIGNAL වලට TRDE කරන්න
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
https://chat.whatsapp.com/IBM7O13sSb0H6a65aG5xBz?s=cl&p=a&mlu=0&ilr=0
💙හෙට forex gold signal දෙන්නේ whatsapp group එකේ ඒ නිසා ඕකට join වෙන්න ඕකේ නැති අය💙
ගොඩ දෙනෙක්ට telegram හදන්න දෙන්නේ නැලු ඒ නිසා telegram group වලට join වෙන්න බෑ ඒ නිසා හෙට whatsapp group වල signal දෙන්නම්
NEWS TIME වලට TRDE කරනෝනම් මම කියන විදියට වැඩේ කරන්න PROFIT වෙද්දි TP වලින් හෝ SL උඩට අරන් BOOK කරගන්න
නැතනම් ඔයා අනාතයි
මොකද කාටවත් කියන්න බෑ මගේ SIGNL LOS ගියා කියලා මොකද මම LEVEL කියලා GROUP දාලා ඊලගට TRDE දාලා SS ගහන් GROUP වලටත් දාලා PROFIT BOOK කරගන්න කට්ටියට කියද්දි ඔයාලා කරගන්නේ නැතනම් මම නොදනි හොදේ
එහෙම ඉක්මනින් දෙයක් කරගන්න බැරි අය NEWS TIME TRDE කරන්න එපා මොකද දුක්මහන්සියෙන් හොයන සල්ලි නැති කරගන්න එපා
SL වලින් හෝ TP USE කරලා PROFIT BOOK කරගන්න වැඩේ ඔයාලට බාරයි මම LEVEL කියන්නම් PROFIT අරන් දෙන්නම් ඔයාලා PROFIT BOOK කරගන්න 💙😍
මම අර කියපු LEVEL වලට GOLD සෙල් වෙලා නැවත ඒ පහල LEVEL වලින් BUY එක යයි එහෙම ගියොත් හෙට GOLD BUY MARKT ❤️😍
X NEWS ඇවිත් තියේන්නේ ඒ නිසා මේ පහල LEVEL වලට ඇවිත් ඉන්පසුව BUY එක යයි
3998
3975
3963
4015-4020 ඔයාලට BUY ගන්න පුලුවන් UP වෙද්දි SL එකෙන් PROFIT කරගන්න බලන්න
NEWS නැති වෙලාවක 4020-4026 LEVEL වලට ආවෝත් බය නැතිව BUY ගන්න ලොකු BUY එකක් තියේ😱💙😍
NEWS එන TIME වලට ගන්න එපා ඒ වෙලාවට TECHNICALLY ANLISE වැඩ නැත NEWS TIME වලට වලට ඒ LEVEL වලින් BUY ගන්න එපා
