🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
关闭频道
අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732
显示更多未指定国家未指定类别
212
订阅者
+124 小时
+67 天
+1130 天
帖子存档
😍❤💙😱එහෙනම් ලෑස්ති වෙන්න trders neex account හදන්😱❤️😍
$300 දක්වා BONUS සමග SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX❤️😍
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
WHATSAPP :- 0755204732
ලගදිම 😱😍
ඔයාගේ BALANCE එක $15200 UP කරන අලුත් සෙල්ලම පටන් ගන්නෝ
❤️ NEEX ACCOUNT එකෙන් ACCOUNT එක UP කරන්න ලැස්ති වෙලා ඉන්න ACCOUNT හදන් ❤️
🤍වෙන BOKER ලගේ ACCOUNT හදන් එන අයව ඒකට ගනු නොලැබේ🤍
ඒකට JOIN වෙන අය TRDE කරන්න ඕනා මගේ SIGNAL වලට පමනි
වෙන අයගේ SIGNAL වලට හෝ තනියම ඔයාල්ගේ ANLISE වලට ඒ ACCOUNT එක TRDE කිරිය නොහැක
$15200 ACCOUNT UP කරන්න ඕනේනම් මගේ SIGNAL වලට විතරක් TRDE කරන්න
වෙන අයගේ SIGNL වලට TRDE දාන්නෝනම් බොරුවට ඒ GROUP JOIN වෙන්න එපා
මොකද මම මහන්සි වෙලා ඔයාලගේ ACCOUNT එක අප් කරද්දි ඔයාලා වෙන අයගේ SIGNL වලට දාලා ලොස් කරගතොත් මගේ මහන්සිය අපරාදේ
දෙවෙනි BATCH එකේ අය කරේ අන්න ඒ දේ තනියම තමන්ගේ ANLISE වලටයි වෙන අයගේ SIGNAL වලට TRDE දාන්න ගියා කෙල කර ගත්තා
මේකට JOIN වෙන අය අනේ මගේ SIGNAL වලට විතරක් TRDE කරන්න බලන් එන්න මම ගොඩ දාලා දෙන්නම්
මම ඔයාලට කිව්වනේ පහල level වලට ආවම buy ගමු කියලා
❤️ඒත් 3998 නැවිත් 4000 gold එක ඇවිත් buy එක ගියා❤️
ඒ නිසා 3998 entry mising trders
නැවත 10.00 markt එක දක්වන react එක බලමු සෙල් එක ගියොත් මම buy එක දෙන්නම් ඔයාලට
ඔයා WHATSAPP GROUP එක දෙන SIGNAL වලට NEEX ACCOUNT එක හදන් TRDE කරන්න SPREAD අඩු නිසා කියන්නේ❤️😍
අනිත් FOREX BOKER ලගේ මේ දවස් වල SPREAD එක වැඩි රටවල් වල යුද්ධය නිසා ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRDE කරන්න
වෙන FOREX BOKER ලගේ ACCOUNT හදන් TRDE දාලා දාපු තැනින් TRDE වැටුනේ නෑ LOS පෙන්නනෝ කියන්න එපා මටනම් ඒ SPREAD එක නිසා
NEEX $100 සිට $300 දක්වා 100% BONUS අවස්තා ඇත
මම රාති 9ට නැවත GROUP වලට දාන්නම් NEEX ACCOUNT හදන VIDEO එක බලලා ACCOUNT හදන් හෙට WHATSAPP GROUP SIGNAL වලට TRDE කරන්න
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
https://chat.whatsapp.com/IBM7O13sSb0H6a65aG5xBz?s=cl&p=a&mlu=0&ilr=0
💙හෙට forex gold signal දෙන්නේ whatsapp group එකේ ඒ නිසා ඕකට join වෙන්න ඕකේ නැති අය💙
ගොඩ දෙනෙක්ට telegram හදන්න දෙන්නේ නැලු ඒ නිසා telegram group වලට join වෙන්න බෑ ඒ නිසා හෙට whatsapp group වල signal දෙන්නම්
NEWS TIME වලට TRDE කරනෝනම් මම කියන විදියට වැඩේ කරන්න PROFIT වෙද්දි TP වලින් හෝ SL උඩට අරන් BOOK කරගන්න
නැතනම් ඔයා අනාතයි
මොකද කාටවත් කියන්න බෑ මගේ SIGNL LOS ගියා කියලා මොකද මම LEVEL කියලා GROUP දාලා ඊලගට TRDE දාලා SS ගහන් GROUP වලටත් දාලා PROFIT BOOK කරගන්න කට්ටියට කියද්දි ඔයාලා කරගන්නේ නැතනම් මම නොදනි හොදේ
එහෙම ඉක්මනින් දෙයක් කරගන්න බැරි අය NEWS TIME TRDE කරන්න එපා මොකද දුක්මහන්සියෙන් හොයන සල්ලි නැති කරගන්න එපා
SL වලින් හෝ TP USE කරලා PROFIT BOOK කරගන්න වැඩේ ඔයාලට බාරයි මම LEVEL කියන්නම් PROFIT අරන් දෙන්නම් ඔයාලා PROFIT BOOK කරගන්න 💙😍
මම අර කියපු LEVEL වලට GOLD සෙල් වෙලා නැවත ඒ පහල LEVEL වලින් BUY එක යයි එහෙම ගියොත් හෙට GOLD BUY MARKT ❤️😍
X NEWS ඇවිත් තියේන්නේ ඒ නිසා මේ පහල LEVEL වලට ඇවිත් ඉන්පසුව BUY එක යයි
3998
3975
3963
4015-4020 ඔයාලට BUY ගන්න පුලුවන් UP වෙද්දි SL එකෙන් PROFIT කරගන්න බලන්න
NEWS නැති වෙලාවක 4020-4026 LEVEL වලට ආවෝත් බය නැතිව BUY ගන්න ලොකු BUY එකක් තියේ😱💙😍
NEWS එන TIME වලට ගන්න එපා ඒ වෙලාවට TECHNICALLY ANLISE වැඩ නැත NEWS TIME වලට වලට ඒ LEVEL වලින් BUY ගන්න එපා
https://chat.whatsapp.com/IBM7O13sSb0H6a65aG5xBz?s=cl&p=a&mlu=0&ilr=0
💙හෙට forex gold signal දෙන්නේ whatsapp group එකේ ඒ නිසා ඕකට join වෙන්න ඕකේ නැති අය💙
ගොඩ දෙනෙක්ට telegram හදන්න දෙන්නේ නැලු ඒ නිසා telegram group වලට join වෙන්න බෑ ඒ නිසා හෙට whatsapp group වල signal දෙන්නම්
කොහොමද සෙල් එක 4072 අපේ signl enty එකේ ඉදන් 4048 sell එක ගියා ❤️😍
Hold කරන් ඉදියනම් 0.01 trde දැම්මත් $25 වඩා profit ❤️😍
Repost from N/a
ඔන්න එහෙනම් 4072 ඔයාලා ගත්ත සෙල් trde ටිකත් profit හොදේ 4064 sell උනා ❤️😍
Sl එක දුන්නේ 4082 sl වැදුනෙත් නෑ❤️😎
Repost from N/a
4072 SELL TRDE අරන් 4082 SL දාලා තීබ්බ අය PROFIT BOOK කර ගන්න SL පහලට අරන් තව පොඩ්ඩෙන් NEWS එකට DOWN වෙනෝ🤍😍
