uz
Feedback
محفل ققنوس

محفل ققنوس

Kanalga Telegram’da o‘tish

در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
419
Obunachilar
+424 soatlar
+277 kunlar
+8830 kunlar
Postlar soni
30 kun ichidagi postlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

Reaktsiyalar
Izohlar
Telegram Yulduzlari
Eng yaxshi postlar bo'yicha

Ma'lumot yuklanmoqda...

Nashrni tahlil qilish
Postlar
Ko'rish dinamikasi
هوشنگم داره میمیره😭😭😭😭😭😭😭😭 یدونه بالش کار میکنه
هوشنگم داره میمیره😭😭😭😭😭😭😭😭 یدونه بالش کار میکنه
1580014Loading...
دستورش و بدم دلمه ما لرا یکم‌متفاوته ما با باقالی درست میکنیم ماست میزنیم گوشت و پیاز سرخ میکنم و ادویه فیلفل زرد چوبه دارچین زنجبیل میزنم و یکم‌پاپریکا برا دو نفر. ۳۰۰ گرم گوشت کافیه بعدم‌سبزی دلمه رو بهش اضافه میکنم یکم تفت‌میدم و بهش ی کاسه ماست میزنم و خاموشش میکنم برنج رو هم میذارم نیم‌پز شه و از اخرش باقالی های نیم پز رو هم‌بهش اضافه میکنم و ابکش میکنم و بعد مواد گوشتی رو اضافه و مخلوط میکنم بعدم ک همینو توی برگ مو کلم بادمجون فلفل و گوجه میپیچی. ولی برایرکلم بادمجون گوجه و فلفل دلمه. سس درست میکنم. از اخرای پختش اضافه میکنم بهش. رب انار دو قاسق رب گوجه یک قاشق گوجه رنده شده. و مقداری از ادویه هایی ک دوست دارم تفت میدم وقتی رب سرخ شد بهش ابغوره اضافه میکنم و میذارمش وقتی شروع کرد ب جوش زدن خاموش میکنم میریزم رو دلمه ها از اخرم روغن داغ روشون میریزم
1000Loading...
دستورش و بدم دلمه ما لرا یکم‌متفاوته ما با باقالی درست میکنیم ماست میزنیم گوشت و پیاز سرخ میکنم و ادویه فیلفل زرد چوبه دارچین زنجبیل میزنم و یکم‌پاپریکا برا دو نفر. ۳۰۰ گرم گوشت کافیه بعدم‌سبزی دلمه رو بهش اضافه میکنم یکم تفت‌میدم و بهش ی کاسه ماست میزنم و خاموشش میکنم برنج رو هم میذارم نیم‌پز شه و از اخرش باقالی های نیم پز رو هم‌بهش اضافه میکنم و ابکش میکنم و بعد مواد گوشتی رو اضافه و مخلوط میکنم بعدم ک همینو توی برگ مو کلم بادمجون فلفل و گوجه میپیچی. ولی برایرکلم بادمجون گوجه و فلفل دلمه. سس درست میکنم. از اخرای پختش اضافه میکنم بهش. رب انار دو قاسق رب گوجه یک قاشق گوجه رنده شده. و مقداری از ادویه هایی ک دوست دارم تفت میدم وقتی رب سرخ شد بهش ابغوره اضافه میکنم و میذارمش وقتی شروع کرد ب جوش زدن خاموش میکنم میریزم رو دلمه ها از اخرم روغن داغ روشون میریزم
72100Loading...
دوستم دستور دلمه بهمون گفت🥹🤍
1000Loading...
زعفرانم آخراش بود، خوب عطر و طعمشو نداره؛ اما بد نی، کلا اهل اوتمیل نیستم، اما این قابل تحمله برام🤷🏻‍♀️ یکم شیرین‌کننده‌ی رژیمی زیاد زدم، دفعه دیگه نصف قاشق میریزم 🥄✨
200002Loading...
Matn yo'q...
198101Loading...
Video xabar
2102011Loading...
Video xabar
204207Loading...
خیلی دوست دارم یه بار درست کنم
199000Loading...
دلمه درست کردم 🍆🍀
دلمه درست کردم 🍆🍀
172100Loading...
Matn yo'q...
200004Loading...
وقتی اینستا ریلز اشپزی میبینی و جوگیر میشی:
203004Loading...
Video xabar
2001013Loading...
امروز یدونه سریال تابستونی ترکی دیگه دیدم دو قسمت اومده قانون طبیعت بدنیست
210100Loading...
همش فکر میکنم من اگه شاغل بودم روز اول پریودم باید چیکار میکردم انقده که خودمو میزنم به در دیوار
209000Loading...
ترکیب پریود و سرماخوردگی بد سمیه☺️
211004Loading...
فرفری خوشگل من😭🤍🤍
221000Loading...
Video xabar
195200Loading...
Ovozli xabar
224800Loading...
اقا لطفا رسپی زرشک پلو رو با جزییات زیاد بدههههه.🫠🥲 ویس بگیر که اذیت نشی.✨
228000Loading...