ch
Feedback
محفل ققنوس

محفل ققنوس

前往频道在 Telegram

در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629

显示更多
未指定国家未指定类别
419
订阅者
+424 小时
+277
+8830
帖子数量
过去30天的帖子

数据加载中...

反应
评论
Telegram 星星
按以下排序的热门帖子

数据加载中...

发布分析
帖子
浏览量动态
هوشنگم داره میمیره😭😭😭😭😭😭😭😭 یدونه بالش کار میکنه
هوشنگم داره میمیره😭😭😭😭😭😭😭😭 یدونه بالش کار میکنه
1580014Loading...
دستورش و بدم دلمه ما لرا یکم‌متفاوته ما با باقالی درست میکنیم ماست میزنیم گوشت و پیاز سرخ میکنم و ادویه فیلفل زرد چوبه دارچین زنجبیل میزنم و یکم‌پاپریکا برا دو نفر. ۳۰۰ گرم گوشت کافیه بعدم‌سبزی دلمه رو بهش اضافه میکنم یکم تفت‌میدم و بهش ی کاسه ماست میزنم و خاموشش میکنم برنج رو هم میذارم نیم‌پز شه و از اخرش باقالی های نیم پز رو هم‌بهش اضافه میکنم و ابکش میکنم و بعد مواد گوشتی رو اضافه و مخلوط میکنم بعدم ک همینو توی برگ مو کلم بادمجون فلفل و گوجه میپیچی. ولی برایرکلم بادمجون گوجه و فلفل دلمه. سس درست میکنم. از اخرای پختش اضافه میکنم بهش. رب انار دو قاسق رب گوجه یک قاشق گوجه رنده شده. و مقداری از ادویه هایی ک دوست دارم تفت میدم وقتی رب سرخ شد بهش ابغوره اضافه میکنم و میذارمش وقتی شروع کرد ب جوش زدن خاموش میکنم میریزم رو دلمه ها از اخرم روغن داغ روشون میریزم
1000Loading...
دستورش و بدم دلمه ما لرا یکم‌متفاوته ما با باقالی درست میکنیم ماست میزنیم گوشت و پیاز سرخ میکنم و ادویه فیلفل زرد چوبه دارچین زنجبیل میزنم و یکم‌پاپریکا برا دو نفر. ۳۰۰ گرم گوشت کافیه بعدم‌سبزی دلمه رو بهش اضافه میکنم یکم تفت‌میدم و بهش ی کاسه ماست میزنم و خاموشش میکنم برنج رو هم میذارم نیم‌پز شه و از اخرش باقالی های نیم پز رو هم‌بهش اضافه میکنم و ابکش میکنم و بعد مواد گوشتی رو اضافه و مخلوط میکنم بعدم ک همینو توی برگ مو کلم بادمجون فلفل و گوجه میپیچی. ولی برایرکلم بادمجون گوجه و فلفل دلمه. سس درست میکنم. از اخرای پختش اضافه میکنم بهش. رب انار دو قاسق رب گوجه یک قاشق گوجه رنده شده. و مقداری از ادویه هایی ک دوست دارم تفت میدم وقتی رب سرخ شد بهش ابغوره اضافه میکنم و میذارمش وقتی شروع کرد ب جوش زدن خاموش میکنم میریزم رو دلمه ها از اخرم روغن داغ روشون میریزم
72100Loading...
دوستم دستور دلمه بهمون گفت🥹🤍
1000Loading...
زعفرانم آخراش بود، خوب عطر و طعمشو نداره؛ اما بد نی، کلا اهل اوتمیل نیستم، اما این قابل تحمله برام🤷🏻‍♀️ یکم شیرین‌کننده‌ی رژیمی زیاد زدم، دفعه دیگه نصف قاشق میریزم 🥄✨
200002Loading...
没有文字...
198101Loading...
视频消息
2102011Loading...
视频消息
204207Loading...
خیلی دوست دارم یه بار درست کنم
199000Loading...
دلمه درست کردم 🍆🍀
دلمه درست کردم 🍆🍀
172100Loading...
没有文字...
200004Loading...
وقتی اینستا ریلز اشپزی میبینی و جوگیر میشی:
203004Loading...
视频消息
2001013Loading...
امروز یدونه سریال تابستونی ترکی دیگه دیدم دو قسمت اومده قانون طبیعت بدنیست
210100Loading...
همش فکر میکنم من اگه شاغل بودم روز اول پریودم باید چیکار میکردم انقده که خودمو میزنم به در دیوار
209000Loading...
ترکیب پریود و سرماخوردگی بد سمیه☺️
211004Loading...
فرفری خوشگل من😭🤍🤍
221000Loading...
视频消息
195200Loading...
语音消息
224800Loading...
اقا لطفا رسپی زرشک پلو رو با جزییات زیاد بدههههه.🫠🥲 ویس بگیر که اذیت نشی.✨
228000Loading...