محفل ققنوس
Kanalga Telegram’da o‘tish
در من هست هزار مَن، که گر بشکَند یک مَن زاده شود مَن دیگَر🦋✨️ نیلو صدام کن♥️ تولدچنل🍒 1401/07/09 لینک ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5256589629
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
419
Obunachilar
+424 soatlar
+277 kunlar
+8830 kunlar
Postlar arxiv
419
Repost from مآوی🌱🦋🌈✨
دستورش و بدم دلمه ما لرا یکممتفاوته
ما با باقالی درست میکنیم ماست میزنیم
گوشت و پیاز سرخ میکنم و ادویه فیلفل زرد چوبه دارچین زنجبیل میزنم و یکمپاپریکا
برا دو نفر. ۳۰۰ گرم گوشت کافیه بعدمسبزی دلمه رو بهش اضافه میکنم
یکم تفتمیدم و بهش ی کاسه ماست میزنم و خاموشش میکنم
برنج رو هم میذارم نیمپز شه و از اخرش باقالی های نیم پز رو همبهش اضافه میکنم
و ابکش میکنم
و بعد مواد گوشتی رو اضافه و مخلوط میکنم
بعدم ک همینو توی برگ مو کلم بادمجون فلفل و گوجه میپیچی.
ولی برایرکلم بادمجون گوجه و فلفل دلمه. سس درست میکنم.
از اخرای پختش اضافه میکنم بهش.
رب انار دو قاسق
رب گوجه یک قاشق گوجه رنده شده. و مقداری از ادویه هایی ک دوست دارم تفت میدم وقتی رب سرخ شد بهش ابغوره اضافه میکنم و میذارمش وقتی شروع کرد ب جوش زدن خاموش میکنم میریزم رو دلمه ها
از اخرم روغن داغ روشون میریزم
419
Repost from مآوی🌱🦋🌈✨
دستورش و بدم دلمه ما لرا یکممتفاوته
ما با باقالی درست میکنیم ماست میزنیم
گوشت و پیاز سرخ میکنم و ادویه فیلفل زرد چوبه دارچین زنجبیل میزنم و یکمپاپریکا
برا دو نفر. ۳۰۰ گرم گوشت کافیه بعدمسبزی دلمه رو بهش اضافه میکنم
یکم تفتمیدم و بهش ی کاسه ماست میزنم و خاموشش میکنم
برنج رو هم میذارم نیمپز شه و از اخرش باقالی های نیم پز رو همبهش اضافه میکنم
و ابکش میکنم
و بعد مواد گوشتی رو اضافه و مخلوط میکنم
بعدم ک همینو توی برگ مو کلم بادمجون فلفل و گوجه میپیچی.
ولی برایرکلم بادمجون گوجه و فلفل دلمه. سس درست میکنم.
از اخرای پختش اضافه میکنم بهش.
رب انار دو قاسق
رب گوجه یک قاشق گوجه رنده شده. و مقداری از ادویه هایی ک دوست دارم تفت میدم وقتی رب سرخ شد بهش ابغوره اضافه میکنم و میذارمش وقتی شروع کرد ب جوش زدن خاموش میکنم میریزم رو دلمه ها
از اخرم روغن داغ روشون میریزم
419
زعفرانم آخراش بود، خوب عطر و طعمشو نداره؛ اما بد نی، کلا اهل اوتمیل نیستم، اما این قابل تحمله برام🤷🏻♀️
یکم شیرینکنندهی رژیمی زیاد زدم، دفعه دیگه نصف قاشق میریزم 🥄✨
419
همش فکر میکنم من اگه شاغل بودم روز اول پریودم باید چیکار میکردم انقده که خودمو میزنم به در دیوار
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
