uk
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Відкрити в Telegram

MBTI decoded, not defined.

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
5 148
Підписники
+19924 години
+7307 днів
+3 92430 день
Архів дописів
این دوتایپ خیلی خوب کنار میان.

دعوا یا بد دهنی ببینم فوروارد نمیشه.

شخصیت حساس و زود رنجی دارن حداقل میتونم به عنوان یک Istj اینو بگم اما کنار اومدن باهاشون چندان سخت نیست روی مسائل و خط قرمز ها حساسن که صرفا باعث میشه نتونن زیاد حالت راحتی داشته باشن حتی به جای دید منطقی به مسائل احساسی بهش نگاه کنن پوسته سختی دارن ولی نزدیک شدن بهشون زمان و اعتماد زیادی میخواد وقتی این اعتماد و زمان صرف شد شخصیت صافتشون رو نشون میدن و البته می تونید روی حساس و لطیفشو بیشتر ببینید به نظر من شخصیت پیچیده ای ندارن فقط نیاز دارن دیدگاهشون درک بشه که ممکنه برای تایپ هایی با فاصله زیاد این مسئله کمی سخت باشه

اکثر وقتا نادیده میگرفت منو، شفاف حرف نمیزد و...

https://t.me/MBTIcortex/2315 بعنوان یه intj خندم گرفت از حرفت کمتر به خودت ببال اینجوری سنگین تره

چطور اینطور برداشتی می‌شه داشت از این حرف؟

حس میکنم برداشت کردن که نوشتی INTJ ها بیان از خودشون تعریف کنند، ماشالا چه خودشون رو قبول دارن...

تایپت چیه؟

دقیقا ۹۹ درصدشون مثل همینا که پیام گذاشتن خودشیفته ان و خود برتر بینی دارن از اونجایی که تجربه خوبی نداشتم از ارتباط با دوتاشون ترجیح میدم سکوت کنم همین پیامای خودشون گویاست

اینی که داره برای خودش نوشابه باز میکنه لئو نیست؟

https://t.me/MBTIcortex/2321 اما فکر می‌کنم تنها کسایی که نمیتونم باهاشون رقابتی داشته باشم هم تایپای خودمن.

اگه خودمون نکنیم پس کی باز کنه؟ اصلا از قدیم گفتن love yourself

خب من تا حالا با intj دوستی خیلی خیلی صمیمی داشته‌م. و توی حالت سالم، این تایپ خیلی خیلی خیلی حمایتگره و اهمیت میده. موقع ناراحتی ها تلاش میکنه بهت راهکار بده، حرفاتو گوش میده و خلاصه کنارته. و ازم هم محافظت میکرد خیلی. مثلا مراقبم بود حتی برای کوچکترین چیز ها. اما خب نسخه ناسالمشون هم ارتباط که داشتم، اینجوری بود که اصلا حاضر نبود حرفای منو گوش بده و فقط نظر و حرف خودش رو قبول داشت.

می‌پرسم می‌گم.

https://t.me/MBTIcortex/2320 قبول کن، ما واقعا حرف نداریم.

بنظرم از اونایین که دیر وارد رابطه میشن ولی وقتی واردش بشن بهش به چشم یه رابطه طولانی مدت نگاه میکنن یعنی اینطوری که اگر مشکلی پیش بیاد سعی در حل کردنش دارن آدمای احساساتی نیستن اما خوب میتونن راضیت کنن بنظرم صبورن و توی کامل و بهتر کردنت هم کمکت میکنن باهم میتونید کلی راجع عجیب ترین چیزا صحبت کنید و یا کنار هم باشید توی سکوت و هرکدوم کار خودتونو بکنید اما بازم بهتون کیف بده- گاهی خیلی کم رو مخ هم ممکنه بشن اما کلش اینه

من داشتم واقعیتش برای من به شخصه چالشش این بود که دوتامون سعی داشتیم کنترل رابطه رو به دست بگیریم ولی باز هم سعی میکردیم با هم حلش کنیم خیلی اهل (حل کردن) بود و این قابل تقدیر بود برام خیلی محترم بود و تا اخر رابطه هم محترمانه جدا شدیم چون اون شرایطش مناسب نبود. البته محترمانه منظورم بدون توهینه چون اون به خواسته‌ی من اهمیتی نمیداد حتی اگه میخواستم اون زمان جلوش رو بگیرم ( که نمیخواستم اینکار رو کنم )

https://t.me/MBTIcortex/2315 فکر کنم زیاد درگیر یه چیزایی شدی که نباید دارلینگ چیزی به اسم بهترین وجود نداره و تو نمیتونی برای همه بهترین پارتنر باشی _intj

می‌بینم همه خودتون برای خودتون نوشابه باز می‌کنید!