Cortex MBTI
Открыть в Telegram
MBTI decoded, not defined.
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
5 148
Подписчики
+19924 часа
+7307 дней
+3 92430 день
Архив постов
5 156
شخصیت حساس و زود رنجی دارن حداقل میتونم به عنوان یک Istj اینو بگم اما کنار اومدن باهاشون چندان سخت نیست روی مسائل و خط قرمز ها حساسن که صرفا باعث میشه نتونن زیاد حالت راحتی داشته باشن حتی به جای دید منطقی به مسائل احساسی بهش نگاه کنن پوسته سختی دارن ولی نزدیک شدن بهشون زمان و اعتماد زیادی میخواد وقتی این اعتماد و زمان صرف شد شخصیت صافتشون رو نشون میدن و البته می تونید روی حساس و لطیفشو بیشتر ببینید
به نظر من شخصیت پیچیده ای ندارن فقط نیاز دارن دیدگاهشون درک بشه
که ممکنه برای تایپ هایی با فاصله زیاد این مسئله کمی سخت باشه
5 156
https://t.me/MBTIcortex/2315
بعنوان یه intj خندم گرفت از حرفت
کمتر به خودت ببال اینجوری سنگین تره
5 156
حس میکنم برداشت کردن که نوشتی INTJ ها بیان از خودشون تعریف کنند، ماشالا چه خودشون رو قبول دارن...
5 156
دقیقا ۹۹ درصدشون مثل همینا که پیام گذاشتن خودشیفته ان و خود برتر بینی دارن
از اونجایی که تجربه خوبی نداشتم از ارتباط با دوتاشون ترجیح میدم سکوت کنم همین پیامای خودشون گویاست
5 156
https://t.me/MBTIcortex/2321
اما فکر میکنم تنها کسایی که نمیتونم باهاشون رقابتی داشته باشم هم تایپای خودمن.
5 156
خب من تا حالا با intj دوستی خیلی خیلی صمیمی داشتهم. و توی حالت سالم، این تایپ خیلی خیلی خیلی حمایتگره و اهمیت میده. موقع ناراحتی ها تلاش میکنه بهت راهکار بده، حرفاتو گوش میده و خلاصه کنارته. و ازم هم محافظت میکرد خیلی. مثلا مراقبم بود حتی برای کوچکترین چیز ها. اما خب نسخه ناسالمشون هم ارتباط که داشتم، اینجوری بود که اصلا حاضر نبود حرفای منو گوش بده و فقط نظر و حرف خودش رو قبول داشت.
5 156
بنظرم از اونایین که دیر وارد رابطه میشن ولی وقتی واردش بشن بهش به چشم یه رابطه طولانی مدت نگاه میکنن یعنی اینطوری که اگر مشکلی پیش بیاد سعی در حل کردنش دارن
آدمای احساساتی نیستن اما خوب میتونن راضیت کنن
بنظرم صبورن و توی کامل و بهتر کردنت هم کمکت میکنن
باهم میتونید کلی راجع عجیب ترین چیزا صحبت کنید و یا کنار هم باشید توی سکوت و هرکدوم کار خودتونو بکنید اما بازم بهتون کیف بده-
گاهی خیلی کم رو مخ هم ممکنه بشن اما کلش اینه
5 156
من داشتم
واقعیتش برای من به شخصه چالشش این بود که دوتامون سعی داشتیم کنترل رابطه رو به دست بگیریم ولی باز هم سعی میکردیم با هم حلش کنیم
خیلی اهل (حل کردن) بود و این قابل تقدیر بود برام
خیلی محترم بود
و تا اخر رابطه هم محترمانه جدا شدیم چون اون شرایطش مناسب نبود. البته محترمانه منظورم بدون توهینه چون اون به خواستهی من اهمیتی نمیداد حتی اگه میخواستم اون زمان جلوش رو بگیرم ( که نمیخواستم اینکار رو کنم )
5 156
https://t.me/MBTIcortex/2315
فکر کنم زیاد درگیر یه چیزایی شدی که نباید دارلینگ
چیزی به اسم بهترین وجود نداره و تو نمیتونی برای همه بهترین پارتنر باشی
_intj
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
