uk
Feedback
Cortex MBTI

Cortex MBTI

Відкрити в Telegram

MBTI decoded, not defined.

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
5 148
Підписники
+19924 години
+7307 днів
+3 92430 день
Архів дописів
زحمت کشیده بودن تایپ کرده بودن

.

https://t.me/MBTIcortex/2367 قانع کننده نیست همونقدر که نظر منفی بوده نظر مثبت هم هست. و این یکی از مشکل Intj هاست وقتی نسبت به خودشون گارد میگیرن و به خاطر کاری که کردن عذاب وجدان میگیرن و پشیمون میشن و بعد همه چیزو میندازن گردن خودشون و گند میزنن تو همه چیز مثل کاری که قبلش کردن.تقریبا این ساید هیچ وقت با خودش در صلح نیست تجربم از دوست Intj ای که دارم خودمم به عنوان کسی که بین infp و Intj گیرکرده حرف میزنم و از دو جهت به قضیه نگاه کردم

به عنوان آدمی که توی خانواده درجه یکم دو نفر intj هستن و دوتا دوست صمیمی با همین تایپ دارم باید بگم آدمای خیلی عجیبی ان. خیلی خیلی زیاد. و ممکنه واقعا خیلیا با این عجیب بودنه کنار نیان. اصلا نمی‌دونم عجیب کلمه ی درستیه یا نه، ولی منظورم اینه که یه مدل خیلی خاصی دارن. و خیلی طول می‌کشه تا رابطه ت باهاشون بخواد عمیق بشه. حتی اگه هر روز باهم زندگی کنین . و توی این مسیر مخصوصا چون اولاشه واقعا یه سری رفتارا میبینی که ممکنه برگات بریزه و اصلا ندونی چطوری باید باهاش برخورد کنی. ولی وقتی واقعا رابطه تون پایدار شد دیگه خیلی اتفاقات نادری هست که می‌تونه بینتون رو خراب کنه، و ممکنه خیلی ابراز علاقه و این داستانا نکنه ولی از لحاظ ذهنی و عاطفی به شما وابسته شده خلاصه ش تو جمله: ساختن رابطه با intj ممکنه عجیب و سخت باشه و کار هرکسی نیست، ولی از بین رفتن رابطه ی عمیقی که با intj دارید هم خیلی سخته و غیر ممکنه

دیگه فقط ISTP فور میزنم.

و چون به شدت آینده‌ نگر و با برنامه‌ هستن، تکیه‌گاه‌ خوبی هستن برای ساختن یک زندگی.

شاید زیادی منطقی و سخت‌خوان باشن، ولی وقتی یکی رو برای خودشون انتخاب کنن، از وفادارترین و ثابت‌قدم‌ترین پارتنرایی هستن که می‌تونه کسی داشت باشه.

نظر من راجع به INTJ ها خودخواهانه دیده می‌شه اما کامل ترین و کم نقص ترین تایپ این تایپ هست از نظرم توی رابطه‌ی عاطفی.

https://t.me/MBTIcortex/2358 من کلا واسم جالبه بخوام دیدگاه خود شخصی که سوال میپرسه رو هم ببینم میخوام بدونم از چه سایدی به موضوعات نگاه میکنه خود شخص و کلا نظرات متفاوت واسم جالبن اینکه چطور یه موضوع کلی نگاه های مختلف رو با خودش داره

https://t.me/MBTIcortex/2366 اصلن بهتر از istp ها مگه داریم؟ بهترینیم والا

درکل این تایپ برای کسایی که دوسشون دارن صد خودشونو میذارن(ولی همچنان اولویت اولشون خودشونن) احترام میذارن و انتظار احترام دارن حمایتگر هستن در کنار اینکه خودشونو میبرن بالا به بقیه اطرافیانشون هم اعتماد بنفس میدن

اما من مخالفم.

https://t.me/MBTIcortex/2359 همینه اگه چیزی ندیده بودیم نمیگفتیم. نظر بدون پشتوانه اثبات کننده به دردی نمیخوره، اکثرا هم همینو میگن

راجع به ISTP بگید.

ایده‌ی خوبیه.

یه دعوای دیگه درباره یه تایپ دیگه راه نندازیم؟

به نظرم هیچ تایپی ظرفیت تحمل و علاقه و صبر و آروم موندن و.. رو مثل یه intj نداره

به عنوان یه intj بگم، من خیلی سخت اعتماد می‌کنم و اگه نکنم می‌تونم خیلی راحت طرف مقابل رو ایگنور کنم تا جایی که دوستی بدون هیچ خداحافظی ای از بین بره که به نظرم یه رد فلگ بزرگ برای تایپ منه مخصوصا اگه قبلا از اعتماد کردن به آدما ضربه هم خورده باشی دیگه خیلی بدتر میشه. اما اگه اعتماد کنم و برآیند ذهنم اینجوری در میاد که اوکی آدم به درد بخوری هستی و میشه باهات طولانی مدت دوست موند حمایت گر ترین آدم دنیا میشم.

Intj دوست بودم و خب راجع به رابطش اومد دردو دل کرد باهام... اول که حرف زد بنظر میرسید مشکل کاملا از طرف مقابله و این اصلا گناهی نداره بیشتر که حرف زد دیدم نه انگار خبریه و سوال پیچش که کردم متوجه شدم مشکل از خودش بوده و خب طرفش هم infp بود بیشتر انگار برده گیر اورده بود تا پارتنر و کلا به احساسی جماعت واکنش هایی نشون میداد که انگار حساب نیستن و خودشو خیلی مغز متفکر میدونست با اینکه چیزی درموردش نمی‌گفت

متاسفانه intj بیشتر به کسایی که دوستشون داره آسیب میزنه تا دیگران نسبت به دیگران صرفا فقط حسی نداره ولی آسیبی نمیزنه https://t.me/MBTIcortex/2344