Cortex MBTI
前往频道在 Telegram
MBTI decoded, not defined.
显示更多未指定国家未指定类别
5 148
订阅者
+19924 小时
+7307 天
+3 92430 天
帖子存档
5 152
https://t.me/MBTIcortex/2367
قانع کننده نیست همونقدر که نظر منفی بوده نظر مثبت هم هست.
و این یکی از مشکل Intj هاست وقتی نسبت به خودشون گارد میگیرن و به خاطر کاری که کردن عذاب وجدان میگیرن و پشیمون میشن و بعد همه چیزو میندازن گردن خودشون و گند میزنن تو همه چیز مثل کاری که قبلش کردن.تقریبا این ساید هیچ وقت با خودش در صلح نیست
تجربم از دوست Intj ای که دارم
خودمم به عنوان کسی که بین infp و Intj گیرکرده حرف میزنم و از دو جهت به قضیه نگاه کردم
5 152
به عنوان آدمی که توی خانواده درجه یکم دو نفر intj هستن و دوتا دوست صمیمی با همین تایپ دارم باید بگم آدمای خیلی عجیبی ان. خیلی خیلی زیاد. و ممکنه واقعا خیلیا با این عجیب بودنه کنار نیان. اصلا نمیدونم عجیب کلمه ی درستیه یا نه، ولی منظورم اینه که یه مدل خیلی خاصی دارن. و خیلی طول میکشه تا رابطه ت باهاشون بخواد عمیق بشه. حتی اگه هر روز باهم زندگی کنین . و توی این مسیر مخصوصا چون اولاشه واقعا یه سری رفتارا میبینی که ممکنه برگات بریزه و اصلا ندونی چطوری باید باهاش برخورد کنی. ولی وقتی واقعا رابطه تون پایدار شد دیگه خیلی اتفاقات نادری هست که میتونه بینتون رو خراب کنه، و ممکنه خیلی ابراز علاقه و این داستانا نکنه ولی از لحاظ ذهنی و عاطفی به شما وابسته شده
خلاصه ش تو جمله: ساختن رابطه با intj ممکنه عجیب و سخت باشه و کار هرکسی نیست، ولی از بین رفتن رابطه ی عمیقی که با intj دارید هم خیلی سخته و غیر ممکنه
5 152
شاید زیادی منطقی و سختخوان باشن، ولی وقتی یکی رو برای خودشون انتخاب کنن، از وفادارترین و ثابتقدمترین پارتنرایی هستن که میتونه کسی داشت باشه.
5 152
نظر من راجع به INTJ ها خودخواهانه دیده میشه اما کامل ترین و کم نقص ترین تایپ این تایپ هست از نظرم توی رابطهی عاطفی.
5 152
https://t.me/MBTIcortex/2358
من کلا واسم جالبه بخوام دیدگاه خود شخصی که سوال میپرسه رو هم ببینم
میخوام بدونم از چه سایدی به موضوعات نگاه میکنه خود شخص
و کلا نظرات متفاوت واسم جالبن اینکه چطور یه موضوع کلی نگاه های مختلف رو با خودش داره
5 152
درکل این تایپ برای کسایی که دوسشون دارن صد خودشونو میذارن(ولی همچنان اولویت اولشون خودشونن)
احترام میذارن و انتظار احترام دارن
حمایتگر هستن
در کنار اینکه خودشونو میبرن بالا به بقیه اطرافیانشون هم اعتماد بنفس میدن
5 152
https://t.me/MBTIcortex/2359
همینه
اگه چیزی ندیده بودیم نمیگفتیم. نظر بدون پشتوانه اثبات کننده به دردی نمیخوره، اکثرا هم همینو میگن
5 152
به عنوان یه intj بگم، من خیلی سخت اعتماد میکنم و اگه نکنم میتونم خیلی راحت طرف مقابل رو ایگنور کنم تا جایی که دوستی بدون هیچ خداحافظی ای از بین بره که به نظرم یه رد فلگ بزرگ برای تایپ منه مخصوصا اگه قبلا از اعتماد کردن به آدما ضربه هم خورده باشی دیگه خیلی بدتر میشه.
اما اگه اعتماد کنم و برآیند ذهنم اینجوری در میاد که اوکی آدم به درد بخوری هستی و میشه باهات طولانی مدت دوست موند حمایت گر ترین آدم دنیا میشم.
5 152
Intj دوست بودم
و خب راجع به رابطش اومد دردو دل کرد باهام...
اول که حرف زد بنظر میرسید مشکل کاملا از طرف مقابله و این اصلا گناهی نداره
بیشتر که حرف زد دیدم نه انگار خبریه و سوال پیچش که کردم متوجه شدم مشکل از خودش بوده و خب طرفش هم infp بود بیشتر انگار برده گیر اورده بود تا پارتنر و کلا به احساسی جماعت واکنش هایی نشون میداد که انگار حساب نیستن و خودشو خیلی مغز متفکر میدونست با اینکه چیزی درموردش نمیگفت
5 152
متاسفانه intj بیشتر به کسایی که دوستشون داره آسیب میزنه تا دیگران نسبت به دیگران صرفا فقط حسی نداره ولی آسیبی نمیزنه
https://t.me/MBTIcortex/2344
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
