لحد إمتي"ي
Відкрити в Telegram
لأن ضِحكتك بمفردها عِناق كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk
Показати більше4 719
Підписники
-124 години
+107 днів
+4930 день
Архів дописів
4 720
Repost from ﻏـدِيٓـر || 𝘎𝘢𝘥𝘪𝘳 🪞🧸.
صلاحية اي شخص بتنتهي لما يبدا يستهين بمشاعرك وزعلك، كرامتك اكبر بكثير من ان تستمر مع حد يعاملك علي مزاجه، ومجرد ما تشعر بقلة قيمه حتي لو روحك فيه؛ ابعد.
4 720
Repost from 8:5:07
مفيش اي مشكله ان الواحد يحزن شويه في مقابل انه ياخد قرار صح يبني عليه حياته ، عشان اوقات القرارت الصعبة والقاسية هي السبيل الوحيد علشان تبقى في واقع احسن وحقيقي ، وكدا كدا الوقت بيعالج كل حاجه وبيهدم برضو كل حاجه ، حتي الذكريات الحلوة والمشاعر الحقيقه الي كانت موجودة بتموت ، وبيجي مكانها نوع كدا من الحكمة والهدوء البارد الي بيخلي كل شئ يهدي .
4 720
غريب الانسان والله !
يبقا يوم حاسس بطاقة ونشاط يهد بيهم جبل وعنده استعداد يعمل اي حاجة وحابب يتعامل مع الناس كلها
واليوم اللي بعده يبقا مش قادر حتى يقوم من السرير ومعندوش طاقة لأي حاجة او اي نقاش ..
الحمدلله على كل حال .
4 720
Repost from مَراسِيل𓂆
يقولون إن كلَّ شيءٍ مباحٌ في الحب والحرب،
لكن الألم يا ليلىٰ؟
أفهمه في الحرب،
فالحروب لا تنجب إلا الخراب،
لكن كيف يخرج الألم حيًّا من رحم الحب؟
4 720
Repost from خايف''ف
https://www.facebook.com/61586215328338/posts/122123147655207177/?app=fbl
لايك هنا ي اخواتي ع البوست عاوزه يعدي ها و ادخلوا شوفوا اخوكم الدفعه بتقول اي عليه ولاف هاااا،😂😂
4 720
«اللَّهُمَّ يَا مَنْ لَا يَضِيعُ عِنْدَهُ حَقٌّ، وَلَا يَخِيبُ فِيهِ رَجَاءٌ، عَوِّضْنِي عَنْ كُلِّ دَمْعَةٍ ذَرَفْتُهَا، وَعَنْ كُلِّ وَجَعٍ سَكَنَ قَلْبِي، وَعَنْ كُلِّ فُرْصَةٍ ضَاعَتْ مِنِّي، وَعَنْ كُلِّ شَخْصٍ خَذَلَنِي. اللَّهُمَّ أَبْدِلْ حُزْنِي فَرَحًا، وَضِيقِي اتِّسَاعًا، وَفَقْرِي غِنًى بِفَضْلِكَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَا فَقَدْتُهُ سَبَبًا فِي قُرْبِي مِنْكَ، وَافْتَحْ لِي أَبْوَابَ فَضْلِكَ الَّتِي لَا تُغْلَقُ، وَاجْعَلْنِي مِمَّنْ رَضِيتَ عَنْهُمْ فَأَرْضَيْتَهُمْ، وَمِنَ الَّذِينَ صَمَدُوا أَمَامَ البَلَاءِ فَبَشَّرْتَهُمْ بِاليُسْرِ بَعْدَ العُسْرِ»
4 720
Repost from رَوْنق࣪ ۪ 𐚁̸ .
لم أكن أطلبُ شيئًا كبيرًا،
كانت أقصى أحلامي
أن يتمّ اختياري…
ولو مرّةً، مرة وحيدة
لا أكونُ فيها خيارًا أخيرًا
4 720
Repost from رَقِيـــق 𐚁̸ .
لم تَكترثي لأجلي،
واشتريتِ شمعةً
بحُجّة الخوف من الظلام،
أنا الذي أحرقتُ كلَّ أصابعي
لأجلكِ.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
