future engineer ...🔧
Відкрити в Telegram
future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork
Показати більшеІран101 732Категорія не вказана
1 026
Підписники
-724 години
-527 днів
-5730 день
Архів дописів
برای اطلاعات بیشتر گزاشتم اینو
برای علاقه مندانی که ایشون رو این چند وقته
توی فضای مجازی دیدن و کنکجاو شدن
لازمه بگم ایشون مدت کوتاهی از تدریس در دانشگاه
به دلایل نامعلوم ( شایعه به صحبت سیاسی و دفاع از صحبت های دانشجو ها ) منع شدن و به تازگی دوباره به عرصه هیئت علمی دانشگاه شریف برگشتن
Repost from SH17_ARTWORK 💎
ایشون استاد علی شریفی زارچی هستند
استاد دانشگاه شریف هستن
و لازمه برای منتقدانشون بگم که:
1_ وی دورههای پژوهشی پسادکترا و تحقیقاتی را در موسسات بینالمللی مانند Max Planck Institute در آلمان و Colorado State University در آمریکا گذرانده است.
2 _مدرک ارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف
3_دکترای خود را در رشته بیوانفورماتیک (Bioinformatics) از دانشگاه تهران – مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک (Institute of Biochemistry and Biophysics، وابسته به دانشگاه تهران) اخذ کرده است
چند تا از مقالات ایشون :
در سال 2025 :
https://dblp.org/rec/journals/bmcbi/NikaeinSAERCG25.html
در سال 2019 :
https://academic.oup.com/bioinformatics/article/35/20/4081/5418791
در سال 2024 :
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666344924000883
اینترنت دوره تناوبش داره کم میشه ینی نوسانات بالا در زمان کم پس فرکانسش (بسامد در فرهنگستان لغت فارسی ) زیاد میشه پس امگا زیاد میشه
اگه گفتی بعدش چی میشه ؟ انقباظ افقی صورت میگیره !
پس اگه بسامدش با بسامد حمله سایبری یکی بشه تشدید به وجود میاد
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خدایا خودت شفام بده
اگه کسی در این بازه ( در مورد هیتلر ) صحبتی داره بیاد بگه
میزارم اینجا
https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382
طبق اطلاعات حالا دقیق نمیدونم درست یا غلط من
مث اینکه المان بعد جنگ جهانی اول دچار بحران خیلی بدی میشه
به اشتباه متحمل جریمه های سنگینی میشه از سویه کشورای برنده جنگ جهانی اول و اوضاعش خیلی بد میشه و در حد فروپاشی اقتصادشون و مردمشون فوق العاده تحقیر میشن
بعد هیتلر میاد با گرفتن اروپا و ... قدرت و شکوه المان رو بر میگردونه
حالا اینکه الان توی المان و خیلی از جاهای جهان به نام منفور ترین فرد جهان بهش نگاه میکنن رو نمیدونم
چرا
اگه میدونید بیاید بگید
دست خودم نی
ولی ازش خوشم میاد
از نظم و شکوهش خوشم میاد
یارو توی سرما مسکو گیر نمیکرده الان شاید دنیا دست نازیا بود
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
