fa
Feedback
future engineer ...🫆🔧

future engineer ...🫆🔧

رفتن به کانال در Telegram

future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork

نمایش بیشتر
إيران101 732دسته بندی مشخص نشده است
1 026
مشترکین
-724 ساعت
-527 روز
-5730 روز
آرشیو پست ها
بچه ها نت ها داره قط و وصل میشه مراقب خودتون باشید

VINAK_-_Ey_Iran.mp35.51 MB

برای اطلاعات بیشتر گزاشتم اینو برای علاقه مندانی که ایشون رو این چند وقته توی فضای مجازی دیدن و کنکجاو شدن لازمه بگم ایشون مدت کوتاهی از تدریس در دانشگاه به دلایل نامعلوم ( شایعه به صحبت سیاسی و دفاع از صحبت های دانشجو ها ) منع شدن و به تازگی دوباره به عرصه هیئت علمی دانشگاه شریف برگشتن

Repost from SH17_ARTWORK 💎
ایشون استاد علی شریفی زارچی هستند استاد دانشگاه شریف هستن و لازمه برای منتقدانشون بگم که: 1_ وی دوره‌های پژوهشی پسادکترا و تح
ایشون استاد علی شریفی زارچی هستند استاد دانشگاه شریف هستن و لازمه برای منتقدانشون بگم که: 1_ وی دوره‌های پژوهشی پسادکترا و تحقیقاتی را در موسسات بین‌المللی مانند Max Planck Institute در آلمان و Colorado State University در آمریکا گذرانده است. 2 _مدرک ارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف 3_دکترای خود را در رشته بیوانفورماتیک (Bioinformatics) از دانشگاه تهران – مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک (Institute of Biochemistry and Biophysics، وابسته به دانشگاه تهران) اخذ کرده است چند تا از مقالات ایشون : در سال 2025 : https://dblp.org/rec/journals/bmcbi/NikaeinSAERCG25.html در سال 2019 : https://academic.oup.com/bioinformatics/article/35/20/4081/5418791 در سال 2024 : https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666344924000883

نمیشه از سرنوشتامون هوپیتال گرفت؟😂

ایول 🤪🤣

حاجی جدی سطح طنز رو داری؟ خودمم خندم نمیگیره خود درگیری:

عمو مومن
عمو مومن

ساقیت کیه ؟

shojaii and karami left the grop(world) ...

اینترنت دوره تناوبش داره کم میشه ینی نوسانات بالا در زمان کم پس فرکانسش (بسامد در فرهنگستان لغت فارسی ) زیاد میشه پس امگا زیاد میشه اگه گفتی بعدش چی میشه ؟ انقباظ افقی صورت میگیره ! پس اگه بسامدش با بسامد حمله سایبری یکی بشه تشدید به وجود میاد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خدایا خودت شفام بده

تصور من از تو :
تصور من از تو :

تصورم از حسین :
تصورم از حسین :

نت :

اگه کسی در این بازه ( در مورد هیتلر ) صحبتی داره بیاد بگه میزارم اینجا https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382

طبق اطلاعات حالا دقیق نمیدونم درست یا غلط من مث اینکه المان بعد جنگ جهانی اول دچار بحران خیلی بدی میشه به اشتباه متحمل جریمه های سنگینی میشه از سویه کشورای برنده جنگ جهانی اول و اوضاعش خیلی بد میشه و در حد فروپاشی اقتصادشون و مردمشون فوق العاده تحقیر میشن بعد هیتلر میاد با گرفتن اروپا و ... قدرت و شکوه المان رو بر میگردونه حالا اینکه الان توی المان و خیلی از جاهای جهان به نام منفور ترین فرد جهان بهش نگاه میکنن رو نمیدونم چرا اگه میدونید بیاید بگید

Demons In My Soul (SLOWED) 4K 120FPS.m4a2.27 MB

دست خودم نی ولی ازش خوشم میاد از نظم و شکوهش خوشم میاد یارو توی سرما مسکو گیر نمیکرده الان شاید دنیا دست نازیا بود

حاجی یارو دشمناشو توی کوره اجر پزی ازشون صابون درست میکرده 🕳️ جیزز