๋ ࣭ 𝗉ī𝗇𝗄𝗎 グミ ֶָ
Відкрити в Telegram
ׅ ׄ 🍬 𝂭 𝗉𝗂𝗇𝗄𝗎𝃛 𝗌 𝖺𝗇𝗈𝗇𝗂𝖾 ˒ https://t.me/Floweerybot ۫ 𝗌𝗉𝗋𝗂𝗇𝗄𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗂𝗇𝗄 𝗏𝗂𝖻𝖾𝗌 ۫
Показати більше581
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
+2630 день
Архів дописів
Repost from Agustar D
+1
^᪲یونـگي در توییتـر تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۵ :
– بچهها خيلي تلاش کردین!! بیاین همینطور ادامه بدیم!! سال های سال با همدیگه!!!
Repost from Agustar D
+1
𝕏 ─ user 𝄒 @ /BTS_twt ׂ ׅ
– توییـت پنجـم با وي :
[ وي ] ببخشید شما مدل براي گوشی همراه هستین…؟؟ #/وی #/از_ویو_شوگا #/هشتگ_گذاشتن_خيلي_سخته– توییـت ششـم با نامـي، جیمین، جونگکـوك :
[ فرودگاه اینچئون رپمون، جیمین، جونگکوك ] رپمون : این پاسپورت منه. جیمین : هیچکي نمیتونه نامجونهیونگ رو متوقف کنه #/از_ویو_شوگا #/رپمون #/جیمین #/جونگکوك #/چون_من_باحالم_میذارم_ریتویت_کنین
Repost from Agustar D
+1
𝕏 ─ user 𝄒 @ /BTS_twt ׂ ׅ
– توییـت سوم با جونـگکوك :
[ فرودگاه اینچئون جونگکوك ] از چه عنواني براي عکس استفاده کنم... "مکنه همه فنحریف" همه کارها رو انجام میده، ولي کي گفته این بچه انقدر خوشتیپ باشه ؟ #/جونگکوك #/از_ویو_شوگا– توییـت چهارم با جیـن :
[ فرودگاه اینچئون جین ] هیچکي تو دنیا نميتونه جلوي "ویو شوگا" رو بگیره ㅋㅋ موج توییتهام از صبح خيلي زیادن!! لنز اشتباه هم انتخاب کردم
Repost from Agustar D
+1
𝕏 ─ user 𝄒 @ /BTS_twt ׂ ׅ
– توییـت اول با هـوبي :
[ فرودگاه اینچئون جیهوپ ] آپدیت HD! من حوصله ندارم و نمیتونم عکسهارو درست حسابي ادیت کنم، پس با گوشي ادیت میکنم… آپدیت هام خیلی کنده و منم حوصله ندارم #/جیهوپ #/از_ویو_شوگا– توییـت دوم با جیمیـن :
[ فرودگاه اینچئون جیمین ] الان فهمیدم که باید با احساس عکس بگیرم و منم از عمد دیگه تمرکز ندارم تا احساسي باشم... نقطه نقطه #/جیمین #/از_ویو_شوگا
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
