es
Feedback
‌‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ๋ ࣭ ‌ 𝗉ī𝗇𝗄𝗎 グミ ֶָ

‌‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ๋ ࣭ ‌ 𝗉ī𝗇𝗄𝗎 グミ ֶָ

Ir al canal en Telegram

‌  ‌ׅ ׄ 🍬 ‌𝂭 𝗉𝗂𝗇𝗄𝗎‌𝃛 𝗌 𝖺𝗇𝗈𝗇𝗂𝖾  ˒  ‌ ‌https://t.me/Floweerybot ‌ ۫ 𝗌𝗉𝗋𝗂𝗇𝗄𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗉𝗂𝗇𝗄 𝗏𝗂𝖻𝖾𝗌 ۫

Mostrar más
581
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
+2630 días
Archivo de publicaciones
خانومی اسلی کردی خیلی خوشگلهه 😭

کاش کیپاپر یه دست نداشته باشه ولی یونگي مو نعنایی برگرده:((

چقدر این تاریخ پربرکته

Repost from Agustar D
^᪲یونـگي در توییتـر تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۵ : – بچه‌ها خيلي تلاش کردین!! بیاین همینطور ادامه بدیم!! سال های سال با همدیگه!!! ‌
+1
^᪲یونـگي در توییتـر تاریخ  ۲۹ نوامبر ۲۰۱۵ : – بچه‌ها خيلي تلاش کردین!! بیاین همینطور ادامه بدیم!! سال های سال با همدیگه!!! ‌

بیبیای ناز و بامزه😭😭 چقدر نینی بودن

Repost from Agustar D
‌ 𝕏 ‌ ‌─ user 𝄒 @ /BTS_twt ׂ ׅ – توییـت پنجـم با وي : [ وي ] ببخشید شما مدل براي گوشی همراه هستین…؟؟ #/وی #/از_ویو‌_شوگا #/
+1
‌    𝕏 ‌  ‌─  user  𝄒   @ /BTS_twt   ׂ  ׅ  – توییـت پنجـم با وي :
[ وي ] ببخشید شما مدل براي گوشی همراه هستین…؟؟ #/وی #/از_ویو‌_شوگا #/هشتگ‌_گذاشتن‌_خيلي‌_سخته
توییـت ششـم با نامـي، جیمین، جونگکـوك :
[ فرودگاه اینچئون رپمون، جیمین، جونگکوك ] رپمون : این پاسپورت منه. جیمین : هیچ‌کي نمیتونه نامجون‌هیونگ رو متوقف کنه #/از_ویو‌_شوگا #/رپمون #/جیمین #/جونگکوك #/چون‌_من‌_باحالم_میذارم_ریتویت‌_کنین

Repost from Agustar D
‌ 𝕏 ‌ ‌─ user 𝄒 @ /BTS_twt ׂ ׅ – توییـت سوم‌ با جونـگکوك : [ فرودگاه اینچئون جونگکوك ] از چه عنواني براي عکس استفاده کنم...
+1
‌    𝕏 ‌  ‌─  user  𝄒   @ /BTS_twt   ׂ  ׅ  – توییـت سوم‌ با جونـگکوك :
[ فرودگاه اینچئون جونگکوك ] از چه عنواني براي عکس استفاده کنم... "مکنه همه فن‌حریف" همه کارها رو انجام میده، ولي کي گفته این بچه انقدر خوشتیپ باشه ؟ #/جونگکوك #/از_ویو‌_شوگا
توییـت چهارم با جیـن :
[ فرودگاه اینچئون جین ] هیچ‌کي تو دنیا نمي‌تونه جلوي "ویو شوگا" رو بگیره ㅋㅋ موج توییت‌هام از صبح خيلي زیادن!! لنز اشتباه هم انتخاب کردم

Repost from Agustar D
‌ 𝕏 ‌ ‌─ user 𝄒 @ /BTS_twt ׂ ׅ – توییـت اول با هـوبي : [ فرودگاه اینچئون جیهوپ ] آپدیت HD! من حوصله ندارم و نمیتونم عکس‌هار
+1
‌    𝕏 ‌  ‌─  user  𝄒   @ /BTS_twt   ׂ  ׅ  – توییـت اول با هـوبي :
[ فرودگاه اینچئون جیهوپ ] آپدیت HD! من حوصله ندارم و  نمیتونم عکس‌هارو درست حسابي ادیت کنم، پس با گوشي ادیت میکنم… آپدیت هام خیلی کنده و منم حوصله ندارم #/جیهوپ #/از_ویو‌_شوگا
توییـت دوم با جیمیـن :
[ فرودگاه اینچئون جیمین ] الان فهمیدم که باید با احساس عکس بگیرم و منم از عمد دیگه تمرکز ندارم تا احساسي باشم... نقطه نقطه #/جیمین #/از_ویو‌_شوگا

Aww خیلی کیوته خسته نباشی دختری >ـ<

Repost from N/a
#jimin jaman ’ s 🛵 who ? ‌ busan puppy prince

چقدر خوشگلن:(( اسلی کردی شما

Repost from ᅠtokyo ’s bfs
             JK  匂い  vidpack        no 𝟷𝟺𝟾  ៸  vogue japan ?!  

Repost from ᅠtokyo ’s bfs
            JM  匂い  vidpack        no 𝟷𝟺𝟽  ៸  vogue japan ?!  

Repost from ᅠtokyo ’s bfs
            JK  匂い  vidpack        no 𝟷𝟺𝟼  ៸  disney plus ?!