ru
Feedback
Code 200

Code 200

Открыть в Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Больше
149
Подписчики
Нет данных24 часа
-47 дней
+2030 день
Архив постов
تلگرام دلگیر شده عادت کردم به همون "بله" و "روبیکا"ی مسخره اینجا انگار دیگه هیچکس نیست...

هیچ ایده ای ندارم ۵ ماه اخیر زندگیم چطور گذشت، انگار ازم دزدیدنش.

یکی از چیزایی که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه احساس هدر رفتنه. هدر رفتن جوونیم،کاراییم، روزها و زمان. انگار همشون دارن هدر میرن و من هیچ کاری از دستم برنمیاد.

اى امان از اين جبر! امان از طبيعت! درد اينجاست كه آدميزاد روى زمين تنهاست. پهلوانى روسى بود كه عربده زد: روى اين خاک يک آدم زنده پیدا می‌شود؟! من پهلوان نيستم، اما همين را می‌پرسم و هيج جوابي نمی‌آید. می‌گویند خورشيد همه‌چيز را جان دوباره می‌دهد. حالا ببينيد خورشيد را، انگار خودش هم مرده، مگر نه؟ همه‌چیز مرده، هر جا را نگاه كنى جز نعش نمى‌بينى. فقط يک مشت آدم مانده‌اند و دورشان جز خاموشی هيج نیست؛ اين است دنيا. چه كسی می‌گفت: آدم ها، آهای آدم ها، همدیگر را دوست داشته باشيد؟ اين حرف را چه كسی زد؟ نازنین | فیودور داستایوفسکی

برای گذروندن این روزا، به چیزی بیشتر از اون تفریحاتی نیاز دارم که همیشه میگفتم وقتی بیکار شدم انجامشون میدم

Repost from 𝗪𝗬
‏یه قسمت‌هایی از وجودم خاموش شدن که واقعا دوستشون داشتم. متاسفم برای خودم که نتونستم ازشون در برابر بزرگسالی و بقیه آدما محافظت کنم.

دیگه از این سک سک بازی خسته شدم

photo content

photo content

photo content

photo content
+4

خب انگار واقعا همه داریم وصل میشیم

خب فعلا میرم تا بلکه چند نفر دیگه رو هم وصل کنم حالا شاید بشه دوباره خودم وصل شم شایدم نه

خب فعلا میرم تا بلکه چند نفر دیگه رو هم وصل کنم حالا شاید بشه دوباره خودم وصل شم شایدم دیگه نه

نمی‌دونم چه آرزویی برای سال نو تون بکنم چون تا دلتون بخواد آرزو هست که میشه کرد به لحن محاوره ای یا رسمی یا هر نوع دیگه اش این روزا خودم فقط امیدوارم برگردم به اون زمانایی که اصلا چنین چیزایی رو تو خوابای فراماوراییمم نمی‌دیدم و دغدغه های دیگه ای داشتم پس فعلا فقط براتون آرزو میکنم که آرامش و سلامتی رو داشته باشین به همراه لبخند های بزرگ و دل همیشه شاد، در عوض تمام این روزا که ازمون دزدیده شد 🤍🫂

توی سال کبیسه بوده و منم دوست داشتم خود همون ۳۰ ام بذارم تا خاص تر باشه و تغییرش ندادم صرفا به خاطر اینکه هر سال باشه پس همینقدر رو فعلا ازم داشته باشین تا بعد درکنار تمام چیزایی که می‌خوام بذارم، یه جشن کوچولوی درست و حسابی هم برای این داشته باشم =)

راستی از چیزای مهم تری که این مدت از دستم رفت بگذرم، یکی از اون خوشی هایی که می‌تونستم داشته باشم، سالگرد نصفه و نیمه چنلم بود که هی میگفتم چنلم یک ساله شد ولی نیستم تا بذارمش

نمی‌دونم از چی بگم اصلا چیزی بگم یا نه ولی این مدت تو پیام رسان داخلی انواع پیامایی که دلم میخواست تو چنلم بگم رو سیو کردم تا وقتی که وصل شدم بذارمشون اما به نظرم هنوز وقت این نیستش که اونارو بذارم تو این مدتی که وصلم دلم میخواد موقعی باشه که قشنگ تو آرامش باشم، نه اینکه نگران باشم دو دقیقه دیگه کانفیگ ام قطع میشه خیلی وقتا بوده که هی میگفتم وای دلم برای چنلم تنگ شده، وای اگه وصل بودم اینو میذاشتم تو چنلم، وای چقدر این بدرد چنلم میخوره هی میگفتم چقدر دلم برای تلگرام تنگ شده، ولی منظورم چنین تلگرامی نیست که بیام سک سک کنم و برم و راستش با اینکه همش میگفتم دلم تلگرام میخواد، اما این جوریشم بهم نمیچسبه و به قول دوستی صرفا اگه بتونم وصل شمم بدرد این میخوره که لااقل اکانتم نپره خلاصه خیلی حرفای دیگه هست که دلم میخواد بزنم ولی مثل کسی که کلی حرف از قبل آماده می‌کنه و بعد موقع اش که میرسه ذهنش تمام پاک میشه، منم الان همونم

سال نو تون مبارک =) 🪷✨