Azizi’s Warm Corner
Відкрити в Telegram
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643
Показати більшеІран33 726Категорія не вказана
8 763
Підписники
-3 74124 години
-5 5657 днів
+1 07630 день
Архів дописів
8 750
منطقا پروکسی ها برای شما نباید کار کنن
من تو اینکه چطور سرور ها خود ربات الان داره کار میکنه و برای خودم هرکار میکنم حتی وارد پنل نمیشه موندم و متعجبم
8 750
ریدم واتتتت؟
https://t.me/theAnixy
و
https://t.me/nyaapersian
بدون اینکه خودم کاری انجام بدن دوباره آنلاین شدن
8 750
میزبان فا یه ماه تیکت دادم جواب درست ندادن یه ماه بشه دو ماه میاد تو سطح بشدت کیری و تخمی
8 750
بهترینها
ایرانسرور - هاست ایران
خوبها
لیموهاست - نتافراز - پارسپک - مشهد هاست
متوسطها (بر اساس ارزونی)
پردازوب - تهران گیمینگ (برای vps)
بد
میزبانفا
خیلی بد
مرحوم پارسا اسپیس
8 750
#پیام_ناشناس
یه لیست از بهترین هاستینگ هایی که ازشون سرور و هاست گرفتی بر پایه تجربه شخصی میدی؟
8 750
یکم آزاد تر بشه بتونم سرور ساید ایران رو یجوری برسونم به سرور هلند و یا انگلیسم کانکشن نسبتا پایدار بزنم اینها خودشون خودکار درست میشن
8 750
درمورد https://t.me/nyaapersian که میرور ترکر تورنت نیا هستش هم دقیقا همین روش بکار رفته
تورنت رو میگیره و سعی میکنه یه پینگی با اون سرور داخلیه بفرسته ببینه اصلا کار میده؟ شدنیه؟ سید به ایران میده؟
و خب منطقا وقتی نتونه نمیشه
8 750
دوستان میپرسید که چرا https://t.me/theAnixy دیگه پروکسی ای ارسال نمیکنه
قبلا توضیح دادم که چطوری سیستمش کار میکنه دیگه
یه سرور اونور آب پروکسی رو میگیره میفرسته سرور اینور تست میکنه تایید میده و ارسال میشه توی چنل
خب وقتی نتونه سرور اول که خارج ایران هستش بفرسته چیزی برای داخلی منطقا کار نمیده این سیستم دیگه
8 750
یکی از حرکت های خوبی که زدم این مدت نوشتن یه ftp sftp ساید سرور و کلاینت ساید هستش که میشه بین کانکشن ها پروکسی های مختلف از جمله dnstt ادد زد!
شاید بزودی پابلیشش کنم اگر بشینم و باگ های حساسش رو بگیرم که برای کسی مشکلی ایجاد نشه
گفتمش که اگر کسی خواست با نیت از اول پابلیک کردن بنویسه شروع کنه بنویسه
8 750
رفتم دارم با گراک / گروک ؟ حرف میزنم و سعی میکنم ازش کمک بگیرم برای بهتر داکر زدن روی سرور
برادر / خواهر ؟ خیلی جدی میگه خب چرا نمیای به این api پینگ بدی؟ بعد بهش میگم خب اصلا شدنی نیست ایران اکسس شده سرور میگه آها خب پس بیا به این یکی api درخواست بده، یعنی حتی این قطعی برای ai هم چیز عجیبیه
8 750
وصل کنید این اینترنتو دیگه 😭😭
روز 38 قطعی ارتباط ایران با جهان و یک ماه و 8 روز قطعی درآمد و معیشت 10 میلیون نفری که مستقیما نونشون به اینترنت بستگی داره!
10 میلیون نفری که خانواده دارن! 10 میلیون نفری که باید توی جنگ زنده بمونن! 10 میلیون نفری که دارن از پسانداز و یا فروش تجهیزات و اموالشون سعی میکنن زنده بمونن!
خاک بر سر شما با این سیاست هاتون
الان اینترنت رو قطع کردید جلوی چی رو گرفتید؟!
دقیقا سود این حرکت کجا بوده؟
اگر سودی به نفع مردم داره چرا هیچ بیپدرمادری نمیاد با سند و مدرک به صورت شفاف نشون بده که آقا به این علت و این علت باید قطع باشه؟
حالا این مسائل به کنار
چرا وقتی قطع کردید به کل 10 میلیون نفر از به قول خودتون ملت عزیز ایران رو فراموش کردید ؟
چرا یه کمک مالی حداقل بهشون در جواب این حرکتتون نکردید؟
چرا نمیرید؟
چرا تموم نمیشید؟
8 750
Repost from Haoodi Senpai
بنظرم اگه دارید برای اون غیرنظامیهایی که رفتن دنبال خلبان آمریکایی که جایزه بگیرن و کشته شدن ضجه میزنید و ابراز ناراحتی میکنید، میشه بدون شک و تردیدی بهتون گفت «خلبان-اسیر-کن به کون».
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
