uk
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Відкрити в Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Показати більше
Іран33 726Категорія не вказана
8 763
Підписники
-3 74124 години
-5 5657 днів
+1 07630 день
Архів дописів
ولی جوری که بچه های کامیونیتی تک و برنامه نویسی اومدن زیر پست این داخل توییتر و dm توییتر کمک که ssl رو به روش های مختلف بتونم بگیرم 😭😭 مرسی ❤️

وب‌سایت Azfilm به مدار برگشت اما با آدرس جدید! https://azfilm.theazizi.ir لازم به ذکر است که متاسفانه به علت قطعی اینترنت در
+2
وب‌سایت Azfilm به مدار برگشت اما با آدرس جدید! https://azfilm.theazizi.ir لازم به ذکر است که متاسفانه به علت قطعی اینترنت در فعال سازی ssl موفق نبودم و مجبور به حذف قابلیت پخش آنلاین داخل سایت شدم. پ.ن: اگر مرورگر ایراد گرفت دقیقا بخاطر ssl هستش بزنید ادامه بده و یا از لینک ساختار زیر استفاده کنید. http://azfilm.theazizi.ir

ماهی 2.100 میشه هزینه تمدید سرور هایی که این مدت روشون چیزهای مختلف بالا اوردم و پابلیک کردم برای همه اگر دوست داشتید کمک کنید که از جیب دیگه ندم میتونید دونیت کنید USDT Bep20 0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4 USDT Pos (Polygon) 0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4 TON UQD_LJ0950yxxtmbnRyktCIIspWJOHvXvTU9VPX4EwAm03qa TRX فقط ترون بزنید روی این شبکه! TXFe5kA7k4nAzf5FPUhZsDsdarJx639Rj2 اگرم ریالی میخواید دونیت کنید که خب: https://daramet.com/AziziWarmCorner

مجبورم پخش آنلاین توی سایتش و فچ اپیزود سریالش رو بردارم

فقط اینکه sslش سلف ساین شده س فعلا مرورگر گیرمیده که خب چاره ای نیست بزنید رو ادامه بره تو

سایت azfilm رو فعلا رو vps اوردم بالا منابع محدودی داره حمله نکنید بهش 😭 https://azfilm.theazizi.ir اگر یکمم صبر کنید کامنت هاشوهم اوکی میکنم

استاد عزیز، خسته شو ببین من خستم خسته شو بکش بیرون کصکش کی الان میاد سر کلاس آخه که تو اومدی کیرم که درس تخصصیه بکش بیرونن

عجب خری سواریما آیپی استاتیک دارم بعد الان اومدم باز کردم دیدم آیپی استاتیک پریده زنگ زدم میگن مطمئنی داشتی؟

راستی امروز رم سرور تیم اسپیک رو بالاتر بردم یکی دو بار گزارش شده بود که یهو دیسکانکت شدن چندنفر که خب گویا سر این بود رم کم میومد اوکی شد

دلقکو ببینا 😂😂

خداس

زمینه کاری اصلیم برنامه نویسی نیست ولی تونستم بیش از حد انتظارم توش پیش برم + کاری رو شروع کنم به نتیجه هم میرسونمش 🙃

در بگایی ترین حالت و استرسی ترین تایم زندگیم چیزی که دارم گوش میدم:

you’re witnessing the words of a vibe coder tryna justify bein a vibe coder

در رابطه با این باید بگم حتی با ai هم باید بلد باشی بنویسی اون ai فقط کمک میکنه سریع تر بنویسی فقط به هیچ وجه نمیشه برا همه چی الان روش حساب باز کرد همچنین برنامه نویسان عزیز متعصب نباشید که بگید نباید ai یوز داد اینم یه ابزاره مثل ابزار های دیگه برای بهتر کار کردن

😂😂😂😂😂😂

البته این جمله الان دیگه جواب نمیده زیاد نوشتن رو ai میتونه اوکی کنه😭😭😭 پ.ن: این جمله رو قبل از اومدن چت بات ها خوندم تو یه بروشور

برنامه نویس کسی نیست که بلده کسیه که بنویسه

کورس دیدن و تمرین معمولی تو رو برنامه نویس نمیکنه شروع کن همراه با پروژه کورس هارو ببین