uk
Feedback
دغلکاری نخبگان، کانال اصغر حکمتیار

دغلکاری نخبگان، کانال اصغر حکمتیار

Відкрити в Telegram

نوشته های اصغر حکمتیار در افشای حقه بازی و ریاکاری نخبگان دانشگاهی و‌حوزوی و خیالات و خیانات سیاسی روشنفکران تماس: asgharhekmatyar@gmail.com

Показати більше
3 964
Підписники
-524 години
-57 днів
+26930 день

Триває завантаження даних...

Хмара тегів
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+230
в 1 каналах
травень '26
+240
в 1 каналах
Get PRO
квітень '26
+136
в 1 каналах
Get PRO
березень '26
+183
в 4 каналах
Get PRO
лютий '26
+120
в 3 каналах
Get PRO
січень '26
+95
в 1 каналах
Get PRO
грудень '25
+48
в 2 каналах
Get PRO
листопад '25
+94
в 2 каналах
Get PRO
жовтень '25
+127
в 4 каналах
Get PRO
вересень '25
+135
в 6 каналах
Get PRO
серпень '25
+125
в 6 каналах
Get PRO
липень '25
+155
в 7 каналах
Get PRO
червень '25
+240
в 8 каналах
Get PRO
травень '25
+209
в 10 каналах
Get PRO
квітень '25
+282
в 10 каналах
Get PRO
березень '25
+239
в 8 каналах
Get PRO
лютий '25
+254
в 6 каналах
Get PRO
січень '25
+257
в 5 каналах
Get PRO
грудень '24
+316
в 6 каналах
Get PRO
листопад '24
+298
в 4 каналах
Get PRO
жовтень '24
+197
в 8 каналах
Get PRO
вересень '24
+127
в 2 каналах
Get PRO
серпень '24
+195
в 4 каналах
Get PRO
липень '24
+570
в 11 каналах
Get PRO
червень '24
+118
в 3 каналах
Get PRO
травень '24
+163
в 7 каналах
Get PRO
квітень '24
+1 986
в 6 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
24 червня+2
23 червня0
22 червня+5
21 червня0
20 червня+1
19 червня+29
18 червня+2
17 червня+2
16 червня+4
15 червня+2
14 червня+6
13 червня+57
12 червня+4
11 червня+20
10 червня+21
09 червня+2
08 червня+6
07 червня+12
06 червня+16
05 червня+12
04 червня+3
03 червня+6
02 червня+9
01 червня+9
Дописи каналу
🔵 چگونه گورباچف «پیرو» خمینی شد؟! اکبر جباری، داماد علی دوانی و باجناق غلامحسین الهام، در کانال تلگرامی منسوب به وی, راز سخنان ستایش آمیز گورباچف رهبر شوروی پیشین، درباره روح‌اله‌خمینی را فاش کرده است. اکبر جباری که در گذشته در سیما شاغل بوده، آشکار می‌کند که صدا و سیما ۵ هزار دلار به گورباچف پرداخته است تا او متن تهیه شده از سوی صداوسیما را بخواند! اکبرجباری مینویسد « گورباچف در آن گفتگو علت فروپاشی شوروی را گوش نکردن به نصایح و توصیه‌های آقای خمینی ذکر کرد و آینده جهان را از آنِ انقلاب اسلامی ایران دانست» تلویزیون ایران فهمیده بود که گورباچف بعد از فروپاشی، تقریباً یک شومن شده است که به ازای دریافت مبلغی، هر مصاحبه‌ای می‌کند و هر حرفی می‌زند... پنج هزار دلار دادیم، چند صفحه گذاشتیم جلویش تا بخواند و سالها نانش را خوردیم! من مع‌الاسف در جریان آن معامله بودم. چون در شبکه چهار سیما کار می‌کردم. من هرگز خود را به خاطر آن معامله نخواهم بخشید» گورباچف در پی پایان اشتغال سیاسی خود با دریافت پول به انجام آگهی‌های بازرگانی نیز می پردازد از جمله در ویدئوی بالا که «پیتزا هات» را تبلیغ کرده است! @mahdavifar2021

2
شستشوی ذهنی گسترده توسط نهادهای آموزشی و فرهنگی و رسانه ها و ایده فروش ها جوانان را به سمت همدلی با شورش بابی ها و ازلی ها (مشروطه خواهان) سوق می دهد. نواهای آزادی و قانون و عدالت و غیره. ای جوان یادت باشد که مردم چیزی را فریاد می کنند که ندارند. ظاهر و باطن وارونه اند. آن آزادی و قانون و عدالتی که بابی ها و تالیان آنها در ۵۷ دنبالش بودند آن چیزی نیست که تو فکر می کنی. در زمان شاه شهید مالیات نزدیک به صفر بود. ادارات بیش از چند ده کارمند نداشتند. کنترل و برنامه ریزی مرکزی وجود نداشت. قوانین شرع به صورت محلی و عرفی حاکم بود. تجارت آزاد و پررونق بود. ایران دیگر هرگز این درجه آزادی و عدالت را به خود ندید. باید بفهمی که منظور مشروطه چی ها از «قانون»، قانونگذاری رادیکال توسط از ما بهتران بود. منظور از آزادی تضعیف شاه و سنت حمکرانی و تحمیل یک تصنع مرکزی بود. منظور از عدالت همان رادیکالیسم انقلاب فرانسه بود. خیلی از پیاده نظام مشروطه چی ها مانند جناب ستارخان بدمست های شرور بی اطلاع بودند. آخوندهای مشروطه چی (آنها که بابی نبودند) آدم هایی بودند فوق العاده جاه طلب و گرفتار تصعید که بعدا با فساد خود جان مردم را به لب رساندند. نه در فتنه مشروطه و نه در فتنه ۵۷، فتنه گران دنبال گفتگو نبودند. دنبال مذاکره و معامله و تفاهم نبودند. چطور تصور می کنی دنبال آزادی و عدالت و قانون و دموکراسی کذایی بودند؟!!!
1 409
3
مالیاتی که اصناف طهران می‌پردازند بسیار ناچیز است، مثلاً کبابی‌ها که سی‌و‌هفت دکه در طهران دارند، جمعاً بیش از ۶۶ تومان مالیات نمی‌دهند. سال ۱۸۶۴ #ژولین_دو_شوار
947
4
در طهران، که پایتخت ایران و گران‌ترین شهرهای کشور است، یک خانواده که مرکب از یک شوهر و یک زن و دو طفل باشد، با روزی ده شاهی ب
در طهران، که پایتخت ایران و گران‌ترین شهرهای کشور است، یک خانواده که مرکب از یک شوهر و یک زن و دو طفل باشد، با روزی ده شاهی به راحتی و با روزی یک قِران با کمال خوشی زندگی می‌نماید و حال آنکه همین خانواده در پاریس، با پنجاه فرانک نمی‌تواند اینطور زندگی کند. علت این ارزانی و فراوانی فوق‌العاده، نبودن هیچ نوع مالیات است. سال ۱۸۵۶ #کنت_گوبینو
899
5
نایب‌السلطنه؛ مطلع شدیم در رشت که آخوند ملاحسن لاکانی، علما و مردم را ترغیب به شورش و هرزگی کرده، به بست برده است و از دهات جمعیت آورده و حرف‌شان این است که مالیات ما فلان است و فلان قدر باید بدهیم! از این مقوله مزخرفات. بسیار تعجب کردم که حالا اول سال است، مال شما [اصلاً] حواله نشده، تعدی به کسی نشده، کسی تفاوت عمل از گیلان نخواسته، این هرزگی یعنی چه؟ وانگهی عرض دارند، بکنند. راه پست و تلگراف که بسته نیست. خود آخوند قرمساق، برخیزد بیاید طهران، عرض حسابی دارند، بکنند. الآن تلگراف سختی به همین پدرسوخته لاکانی و سایر علما و مردم بکن که پدرسوخته‌ها، سرحد و ولایتی مثل گیلان را چرا بر هم می‌زنید؟ اگر عرضی دارند، چند نفر بیایید طهران به عرض برسانند. #ناصرالدین_شاه
873
6
حاجی ابراهیم‌خانْ پسر فرّاشباشی نائب‌السلطنه مغفور هم سالهاست در نجف مجاورت دارد، در سلسلهٔ فقراست، مردم اعتقاد و رسوخی به ای
حاجی ابراهیم‌خانْ پسر فرّاشباشی نائب‌السلطنه مغفور هم سالهاست در نجف مجاورت دارد، در سلسلهٔ فقراست، مردم اعتقاد و رسوخی به ایشان دارند، شنیدم شبها در جلو یکی از حجرات صحن می‌نشیند، مردم عوام کالانعام دور او را می‌گیرند، با خضوع و ادب می‌ایستند به کسی اذن جلوس نمی‌دهد و از این بی‌ادبیْ اندیشه نمی‌کنند که در این مکان مقدس که شاه اولیاء (ع) حاضر است این بازی‌ها و افسانه‌ها دلیل کفر و علامت جهل است، اگر راه مسلمانی بخواهند واضح‌تر از شرع مبین و شعار دین چیست؟ اگر پیرو هوای نفس و میل و هوسند، کاشانه خود را به جای دیگر بکشند و به اسلام و مسلمین ننگ نگذارند، ایــن حرکت به نظرم خیلی قبیح آمد. سفرنامهٔ عتبات #ناصرالدین_شاه
711
7
همیشه مراقبت شود که این طایفه یعنی واعظ و روضه‌خوان، از تکلیف خود بیرون نرفته و علاوه بر همان ذکر مصیبت و وعظ و نصیحت، پریشان
همیشه مراقبت شود که این طایفه یعنی واعظ و روضه‌خوان، از تکلیف خود بیرون نرفته و علاوه بر همان ذکر مصیبت و وعظ و نصیحت، پریشان‌گویی و بیهوده‌سرایی نکنند. #ناصرالدین_شاه
812
8
مفاسد حکومت ناصرالدین‌شاهی، هم دامنه‌ی اقتصادی داشت، هم دامنه‌ی سیاسی داشت، هم دامنه‌ی معارفی و دینی داشت؛ مثلاً یکی از اهداف ناصرالدین شاه - طبق اسنادی که امروز در اختیار هست - این بود که نفوذ علما را در جامعه کم کند. ۱۴ اسفند ۱۳۷۰ #علی_خامنه‌ای
744
9
موسیقی پیش از هبوط نواها و هم خوانی های قبایل نامتمدن آفریقای مرکزی و اقیانوسیه را موسیقی ناب می نامم. فورم و قالب موسیقی به نهایت خلوص خود می رسد، بدون کوچکترین زائده اضافی و تحمیلی. روح پاکیزه ‌این اقوام اجازه تمرکز و تکبر و تصعید به کسی نمی دهد. «خود» هیچ شده و حوصله مجاز و ابستره هم ندارند. برای همین هم تمدن (یعنی شهرنشینی) ندارند. زمانی رنگ های رقیقی از این روحیه را در عشایر و روستاییان خودمان قابل مشاهده بود. متخصصان موسیقی کلاسیک ساختار هارمونیک این همخوانی ها را از پیچیده ترین نواها می دانند. ولی این «پیچیدگی» موسیقیایی نه تنها حاصل تصنع نیست، بلکه همان طور که گفته شد ناب ترین آوای موسیقی جهان است و احتمالا هزاران سال سابقه دارد. مگر پیچیدگی یک‌جویبار مصنوع بشر است؟ متون این آوازها هم البته طبیعی و ساده و معنوی است. گویی تمام تولد و زندگی و‌مرگ در قالب آوا درآمده است. در آن سر طیف: چس ناله ایرانی مدرن نهایت تصنع و دروغ و خودشیفتگی و تظاهر را دارد. «خود» همه چیز است. بیایید برینیم به روح ایرانی مدرن و خود را خلاص کنیم.
1 209
10
و حضرت عیسی به حواریون گفت: به شما می‌گویم، تا مانند کودکان نشوید، هرگز وارد ملکوت خداوند نخواهید شد.
و حضرت عیسی به حواریون گفت: به شما می‌گویم، تا مانند کودکان نشوید، هرگز وارد ملکوت خداوند نخواهید شد.
1 512
11
نقل است به ناپلئون گفتند در جنگ پیروز شدیم، پرسید چقدر نیرو از دست دادیم؟ گفتند: بیش از نیمی از نیروها گفت پس یک بار دیگر اینطور پیروز شویم نابود می شویم.
1 595
12
حرف درست از دهان یک انسان کاملا متقلب که خود رکورددار خودارضایی جسمی و ذهنی بود.
373
13
نسبت فلسفه با شناخت جهان طبیعی و واقعیت همانند نسبت خودارضایی با سکس است. - مارکس
714
14
از نگاه آمریکا جنگ اخیر بی دلیل و بی ثمر و نابخردانه بود.
از نگاه آمریکا جنگ اخیر بی دلیل و بی ثمر و نابخردانه بود.
1 846
15
زنان ایرانی که با من معاشرت داشتند، عموماً افرادی زنده‌دل و زرنگ هستند و شبانه‌روز به کار دسیسه‌گری برای ضبط‌وربط شوهر و پسرش
زنان ایرانی که با من معاشرت داشتند، عموماً افرادی زنده‌دل و زرنگ هستند و شبانه‌روز به کار دسیسه‌گری برای ضبط‌وربط شوهر و پسرشان مشغولند. مردان ایرانی هم طوری بار آمده‌اند که فوراً به خواسته‌های زن‌های خود تسلیم می‌شوند، چه با اصرار و التماس و چه با ناز و غمزه. سال ۱۸۵۰ #لیدی_شیل
1 203
16
هرکس کوچکترین تمایلی برای فهم داشت چهل سال پیش فهمید. به این مطلب رجوع کنید.
هرکس کوچکترین تمایلی برای فهم داشت چهل سال پیش فهمید. به این مطلب رجوع کنید.
10 874
17
سردارسپه از همان سوم اسفند دست به كار شد و هر مِلكى را پسنديد براى خودش برداشت. وقتى رفت، ۵۰۰۰ پارچه آبادى ارث گذاشت. حتى دكتر حقوق‌خوانده در سويس، به همان اندازه به اصل مالكيت بى‌اعتنا بودند. مادۀ واحده مجلس شورا كه كل تأسيسات شركت نفت را ملى اعلام كرد و مفتخرانه ”نهضت ملى“ ناميده شد چيزى جز مصادرۀ اموال شركتى خارجى نبود. در عوض، روز ۲۸ مرداد خانۀ مصدق در هجوم رجّالۀ شاهدوست تبديل به اسكلت شد و كاشانى از آن ويرانه ديدن كرد. #محمد_قائد
2 583
18
از افسانه‏‌هایی كه گزارشگران خارجى از روى دست همديگر رونويسى كردند یکی هم بيرون‌‏آمدن انقلاب ۵۷ از دل مساجد بود. مسجد، برخلاف انجمن اسلامی دانشجوها، مكان فعاليت سياسى نبود. #محمد_قائد
2 454
19
روایت ناصر خواجه نوری از صفات اخلاقی آقای خمینی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اصلا خمینی طرز تفکرش همیشه توطئه بود شما که باهاش حرف می‌زدی فکر می‌کرد اینم یک جور توطئه است هرکی که باهاش یک مطلبی را عنوان می‌کرد فکر می‌کرد این یک جور توطئه است. صحبت از سوی مصاحبه کننده (ولی‌رضا نصر): عدم اعتماد.... جواب از سوی مصاحبه شونده (ناصر خواجه‌نوری) : بله عدم اعتماد مثلاً حتی به منتظری نور چشم خودش اعتماد نداشت اصلاً فکر می‌کرد اینم یک توطئه است. سوال از سوی مصاحبه کننده (ولی‌رضا نصر): بعد رو کی تاکید می‌کرد قدرتشو؟ یعنی بک جایی می‌بایست اعتماد می‌داشت. جواب از سوی مصاحبه شونده (ناصر خواجه‌نوری): خمینی من دقیقاً بگم این نه تنها طرز تفکر منه نوه اش حسین که حسین دوست خیلی خوب منه و آدم خیلی روشنیه حسین گفتم آقا این جریان چیه بابا اینا میان ذهنیت آقا رو خراب می‌کنند بهشتی و رجایی و همش مسخره بازیو ما یک جنگ خارجی داریم و شوخی نیست مسئله.» برگشت گفت:« آقا میرن ذهن آقا رو مغشوش می‌کنن چیه؟ اینایی که میان اونجا خم میشن نعلین اینو ماچ میکنن و دستش رو ماچ می‌کنن این‌ها جرات این حرف‌ها رو ندارن پدر من دیکتاتوره اون از شاه بدتره.» عین عبارت حسین خمینی بود که من یک راننده‌ای داشتم حزب‌اللهی بود و تو ماشین داشتیم صحبت می‌کردیم و یادم نمیره من اصلاً یادم رفته بود این پسر تو ماشینه وقتی پیاده شدیم پسره وایساد و شروع کرد به حالت تحول یا تهوع[ صدا در اینجا مفهوم نبوده است ] و اینا گفت:« آقا من تا الان فکر می‌کردم آقا خیلی خوبه ولی حرفای نوه اش رو شنیدم خیلی روی من اثر بد گذاشت.» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مصاحبه‌کننده: ولی‌رضا نصر ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ محل مصاحبه: بتسدا، مریلن ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ با انتشار این لینک به کانال ما بپیوندید 👇👇 https://t.me/Iran1796_1990
2 612
20
از اکانت توییتر (اکس) خدادرضاخانی! حالا من سعی می‌کنم از واژه «غربزدگی» که مفهومی مبهم است و از آن بسیار سوءاستفاده شده است ا
از اکانت توییتر (اکس) خدادرضاخانی! حالا من سعی می‌کنم از واژه «غربزدگی» که مفهومی مبهم است و از آن بسیار سوءاستفاده شده است استفاده نکنم. ولی خداداد در اصل راست می‌گوید! به عبارتی دیگر، در تقریباً تمام اعمال و رفتار مسوولین نظام و نیز در شخصیت‌های آنان، یک گسست عمیق با گذشته فرهنگی و سیاسی ایران وجود دارد. این به این معنا نیست که هر چه در گذشته فرهنگی و سیاسی ما بوده لزوماً خوب بوده؛ بلکه به این معناست که توضیح این رفتارها و شخصیت‌ها با ارجاع به این گذشته معمولاً غلط است. خیلی از اینها را با ارجاع به مفاهیم و ایده‌ها و عملکردهای مدرن خیلی بهتر می‌توان توضیح داد.
1 399