uk
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

Відкрити в Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

Показати більше
4 083
Підписники
-424 години
-97 днів
-1130 день
Архів дописів
https://youtu.be/6Kbge4N7qdY #Eclipse + Hyperlane الحاجات دي مهمه للي يقدر اعتبروها استثمار

المشروع اقوي من خونه فقط restaking المشروع عنده اكتر من جانب تاني مهم في سوق الكريبتو مشكلتي معاه الفريق عليه مجموعة علامات مش عجباني لكن ال TVL عليه ضخمه

Eigen هنزل تحليلها اليوم او غدا تقدروا تدخلوا العمله

هبوط البتكوين مع ارتفاع الاستحواذ العملات البديله تتأثر راقب فقط وحافظ علي عملاتك

2.6 حسب التوقعات يا شباب

تقرير ال CPI صدر جيد من وجهة نظري والأسواق هتبدا تتفاعل معاه بشكل جيد أن شاء الله

https://youtu.be/J2mlFPBcI2w تحديث سريع عن Layer zero

السلام عليكم يا شباب انا مش مختفي عن السوق لكن حاليا هو وقت حصاد ومراقبة سوق بالنسبالي اكتر منه دخول صفقات العملات المهتم بيها كلها غادرت اماكن التجميع وحاليا افضل شئ بالنسبالي هو المراقبه دمتم بخير وان شاء الله تحديث قريب

https://t.me/efhamcryptoOffecial/190 الأهداف كلها تمت ✅

https://x.com/Efhamcrypto/status/1855189986779287964?t=KdxiuX2sphBj3Lsg1wMjrw&s=19 المهتمين لايردروب Hyperlane Eclipse الاتنين دول ميفوتوش مننا باذن الله

شباب 🚩🚩🚩🚩 انا عمري م هبعت رساله زي كده ولا هطلب منك فلوس الحساب ده مش بتاعي وهتلاقوا منها كتير الفترات الجايه
شباب 🚩🚩🚩🚩 انا عمري م هبعت رساله زي كده ولا هطلب منك فلوس الحساب ده مش بتاعي وهتلاقوا منها كتير الفترات الجايه

#phil ✅ ان شاء الله مكمل معاها ولا عزاء للحاقدين
#phil ✅ ان شاء الله مكمل معاها ولا عزاء للحاقدين

ايردروب NS 183 الف محفظه فقط مؤهله 🔥 انا مستغرب طلعلي كام وليه بس هعلن أما اخد العملات الاول 💧 شكلها ناوياها علي ايردروب عالي https://x.com/SuiNSdapp/status/1854584664633032903?t=pMqju_7Cz_iAtb75rKDifQ&s=19

ركزوا في كل كلمه بعد اذنكم والقرار الاول والاخير لكم https://t.me/efhamcryptoOffecial/202?single

ده ا المشروع اشوف افضل اسعار ليه 0.03 0.020 اذا صححت للاماكن دي تكون مناطق ممتازه

المشروع ده من أغرب المشاريع اللي شوفتها أداء من ساعة الظهور دخلته من سعر 0.0057 وكنت جايبه اول م ظهر مشروع DEPIN . Ai تم الاس
+1
المشروع ده من أغرب المشاريع اللي شوفتها أداء من ساعة الظهور دخلته من سعر 0.0057 وكنت جايبه اول م ظهر مشروع DEPIN . Ai تم الاستثمار فيه من One Harmoney مشكلتي معاه العقد انه فيه مشكلة وهي أن صاحب العقد يغير دائما في التاكس أو مصاريف التحويل شارت العمله مفاجئني صراحه واتوقعت تصحيح عنيف ليه لكن محصلش دخلت العمله مره تانيه بمبلغ اقبل خسارته وأشوف المشروع جدا خطر لكن حال النجاح ممكن نشوف من وراه مكسب جيد حسابهم انا متابعه من زمان وزاد فجاءه بشكل كبير ولفت نظري من زمان أن حساب INFURA متابعهم المشروع فقط موجود علي UNISWAP حاليا يفضل اذا حبيت تدخل يكون بمبلغ تقبل خسارته حساب تويتر https://x.com/MorphwareAI?t=BpLvJjpOf5ZUtq7fSU8AYA&s=09 👇🏽

https://x.com/Efhamcrypto/status/1854037254944989556?t=lQzgx2EMvF68pGC7-gLlIw&s=19 صباح الخير علي الجميع نقطة ارتداد الاستحواذ أن شاء الله 62.13 حاليا احنا في أصعب الفترات الأمر يحتاج الهدوء والبعد عن التوتر فقط والتركيز علي اهدافكم موفقين ♥️🌹

https://x.com/Efhamcrypto/status/1853828006483312817?t=IcYVUIdwrSH_AvIDdEYHbg&s=19 انا مش باعد عن السوق حاليا انا شايف بس أن الكلام الكتير مالوش فايده معظم العملات وصلت الاماكن اللي كنت ذكرتها والاسعار اللي قولت عليها من فتره

لايف يا شباب كمان نص ساعه نتكلم فيه مع بعض شويه عن السوق ونشوف وضع العملات معانا

https://x.com/Efhamcrypto/status/1852650153238261958?t=JSb-_8Hc9GCfgbQ0dsohtg&s=19 نزلت تحليل للدومينامس علي تويتر والعملات كلها في نفس المناطق اللي كنت اتكلمت عنها انها مناطق دخول . يوم 7 .11 في اجتماع الفيدرالي واتوقع استمرار التذبذب لليوم ده