️️افهم كريبتو
Відкрити в Telegram
قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب
Показати більше4 083
Підписники
-424 години
-97 днів
-1130 день
Архів дописів
4 083
المشروع اقوي من خونه فقط restaking
المشروع عنده اكتر من جانب تاني مهم في سوق الكريبتو
مشكلتي معاه الفريق عليه مجموعة علامات مش عجباني
لكن ال TVL عليه ضخمه
4 083
السلام عليكم يا شباب
انا مش مختفي عن السوق
لكن حاليا هو وقت حصاد ومراقبة سوق بالنسبالي اكتر منه دخول صفقات
العملات المهتم بيها كلها غادرت اماكن التجميع
وحاليا افضل شئ بالنسبالي هو المراقبه
دمتم بخير وان شاء الله تحديث قريب
4 083
https://x.com/Efhamcrypto/status/1855189986779287964?t=KdxiuX2sphBj3Lsg1wMjrw&s=19
المهتمين لايردروب Hyperlane
Eclipse
الاتنين دول ميفوتوش مننا باذن الله
4 083
شباب 🚩🚩🚩🚩
انا عمري م هبعت رساله زي كده ولا هطلب منك فلوس
الحساب ده مش بتاعي وهتلاقوا منها كتير الفترات الجايه
4 083
ايردروب NS
183 الف محفظه فقط مؤهله 🔥
انا مستغرب طلعلي كام وليه بس هعلن أما اخد العملات الاول
💧 شكلها ناوياها علي ايردروب عالي
https://x.com/SuiNSdapp/status/1854584664633032903?t=pMqju_7Cz_iAtb75rKDifQ&s=19
4 083
ركزوا في كل كلمه بعد اذنكم والقرار الاول والاخير لكم
https://t.me/efhamcryptoOffecial/202?single
4 083
+1
المشروع ده من أغرب المشاريع اللي شوفتها أداء من ساعة الظهور
دخلته من سعر 0.0057
وكنت جايبه اول م ظهر
مشروع DEPIN . Ai
تم الاستثمار فيه من One Harmoney
مشكلتي معاه العقد انه فيه مشكلة
وهي أن صاحب العقد يغير دائما في التاكس أو مصاريف التحويل
شارت العمله مفاجئني صراحه واتوقعت تصحيح عنيف ليه
لكن محصلش
دخلت العمله مره تانيه بمبلغ اقبل خسارته
وأشوف المشروع جدا خطر
لكن حال النجاح ممكن نشوف من وراه مكسب جيد
حسابهم انا متابعه من زمان وزاد فجاءه بشكل كبير ولفت نظري من زمان أن حساب INFURA متابعهم
المشروع فقط موجود علي UNISWAP حاليا
يفضل اذا حبيت تدخل
يكون بمبلغ تقبل خسارته
حساب تويتر https://x.com/MorphwareAI?t=BpLvJjpOf5ZUtq7fSU8AYA&s=09
👇🏽
4 083
https://x.com/Efhamcrypto/status/1854037254944989556?t=lQzgx2EMvF68pGC7-gLlIw&s=19
صباح الخير علي الجميع
نقطة ارتداد الاستحواذ أن شاء الله 62.13
حاليا احنا في أصعب الفترات
الأمر يحتاج الهدوء والبعد عن التوتر فقط والتركيز علي اهدافكم
موفقين ♥️🌹
4 083
https://x.com/Efhamcrypto/status/1853828006483312817?t=IcYVUIdwrSH_AvIDdEYHbg&s=19
انا مش باعد عن السوق حاليا انا شايف بس أن الكلام الكتير مالوش فايده
معظم العملات وصلت الاماكن اللي كنت ذكرتها والاسعار اللي قولت عليها من فتره
4 083
https://x.com/Efhamcrypto/status/1852650153238261958?t=JSb-_8Hc9GCfgbQ0dsohtg&s=19
نزلت تحليل للدومينامس علي تويتر
والعملات كلها في نفس المناطق اللي كنت اتكلمت عنها انها مناطق دخول .
يوم 7 .11 في اجتماع الفيدرالي واتوقع استمرار التذبذب لليوم ده
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
