️️افهم كريبتو
前往频道在 Telegram
4 086
订阅者
-124 小时
-67 天
-130 天
帖子存档
4 086
السلام عليكم يا شباب
انا مش مختفي عن السوق
لكن حاليا هو وقت حصاد ومراقبة سوق بالنسبالي اكتر منه دخول صفقات
العملات المهتم بيها كلها غادرت اماكن التجميع
وحاليا افضل شئ بالنسبالي هو المراقبه
دمتم بخير وان شاء الله تحديث قريب
4 086
https://x.com/Efhamcrypto/status/1855189986779287964?t=KdxiuX2sphBj3Lsg1wMjrw&s=19
المهتمين لايردروب Hyperlane
Eclipse
الاتنين دول ميفوتوش مننا باذن الله
4 086
شباب 🚩🚩🚩🚩
انا عمري م هبعت رساله زي كده ولا هطلب منك فلوس
الحساب ده مش بتاعي وهتلاقوا منها كتير الفترات الجايه
4 086
ايردروب NS
183 الف محفظه فقط مؤهله 🔥
انا مستغرب طلعلي كام وليه بس هعلن أما اخد العملات الاول
💧 شكلها ناوياها علي ايردروب عالي
https://x.com/SuiNSdapp/status/1854584664633032903?t=pMqju_7Cz_iAtb75rKDifQ&s=19
4 086
ركزوا في كل كلمه بعد اذنكم والقرار الاول والاخير لكم
https://t.me/efhamcryptoOffecial/202?single
4 086
+1
المشروع ده من أغرب المشاريع اللي شوفتها أداء من ساعة الظهور
دخلته من سعر 0.0057
وكنت جايبه اول م ظهر
مشروع DEPIN . Ai
تم الاستثمار فيه من One Harmoney
مشكلتي معاه العقد انه فيه مشكلة
وهي أن صاحب العقد يغير دائما في التاكس أو مصاريف التحويل
شارت العمله مفاجئني صراحه واتوقعت تصحيح عنيف ليه
لكن محصلش
دخلت العمله مره تانيه بمبلغ اقبل خسارته
وأشوف المشروع جدا خطر
لكن حال النجاح ممكن نشوف من وراه مكسب جيد
حسابهم انا متابعه من زمان وزاد فجاءه بشكل كبير ولفت نظري من زمان أن حساب INFURA متابعهم
المشروع فقط موجود علي UNISWAP حاليا
يفضل اذا حبيت تدخل
يكون بمبلغ تقبل خسارته
حساب تويتر https://x.com/MorphwareAI?t=BpLvJjpOf5ZUtq7fSU8AYA&s=09
👇🏽
4 086
https://x.com/Efhamcrypto/status/1854037254944989556?t=lQzgx2EMvF68pGC7-gLlIw&s=19
صباح الخير علي الجميع
نقطة ارتداد الاستحواذ أن شاء الله 62.13
حاليا احنا في أصعب الفترات
الأمر يحتاج الهدوء والبعد عن التوتر فقط والتركيز علي اهدافكم
موفقين ♥️🌹
4 086
https://x.com/Efhamcrypto/status/1853828006483312817?t=IcYVUIdwrSH_AvIDdEYHbg&s=19
انا مش باعد عن السوق حاليا انا شايف بس أن الكلام الكتير مالوش فايده
معظم العملات وصلت الاماكن اللي كنت ذكرتها والاسعار اللي قولت عليها من فتره
4 086
https://x.com/Efhamcrypto/status/1852650153238261958?t=JSb-_8Hc9GCfgbQ0dsohtg&s=19
نزلت تحليل للدومينامس علي تويتر
والعملات كلها في نفس المناطق اللي كنت اتكلمت عنها انها مناطق دخول .
يوم 7 .11 في اجتماع الفيدرالي واتوقع استمرار التذبذب لليوم ده
4 086
https://x.com/PhilTokenETH/status/1852089983399788975?t=A9Uri57BD_bbZzN7iL2zew&s=19
عملة Phil
انا مش مهتم بخبر طرحها علي منصة Kucoin اكتر م انا مهتم بالخبر ده
وارتباطهم ب Memes labs و Not coin
تحويلات الاونتشين بتبين أن في حيتان بتحول العمله علي Gate Io
Mexc حاليا
ف الافضل البعد عن الفومو
انا واخد العمله دي High risk High Reward
ف حاولوا أما تدخلوها يكون بمبلغ ترضوا خسارته
ولازم صبر
حال هبوط العمله 0.03 ممكن ارجع ادخل
غير كده ابعد عن الفومو
جمعه مباركه
4 086
https://x.com/Efhamcrypto/status/1851766097936056394?t=nI_FJDASKuy5oWNX5ns9HA&s=19
الحاصل هنا مسخره
انا مبفهمش في محتوي الطبخ ولا الافلام ولا الكوره ولا الجيمينج
يبقي م اطلعش اتكلم فيه
الراجل ده هيعمل كارثه وللاسف عن عدم وعي وربنا يستر
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
