uk
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

Відкрити в Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

Показати більше
4 090
Підписники
+124 години
-97 днів
-130 день
Архів дописів
‏تقرير بيانات البطاله المتوقع 223 الف الصادر 214 الف يعتبر خبر جيد علي المدي المتوسط والبعيد .
‏تقرير بيانات البطاله المتوقع 223 الف الصادر 214 الف يعتبر خبر جيد علي المدي المتوسط والبعيد .

‏عملة ‎#Aptos 🟢وسيناريو إيجابي ممكن يحصل حال أن قاعها الاخير كان هو قاع الدوره الجديده لها ✨العمله بعد كسر قاع 10.10 وصلت إل
‏عملة ‎#Aptos 🟢وسيناريو إيجابي ممكن يحصل حال أن قاعها الاخير كان هو قاع الدوره الجديده لها ✨العمله بعد كسر قاع 10.10 وصلت إلي 1.42 وارتدت من عند السعر ده . ✨مؤشر ال RSI سواء شهري او يومي هو واصل لتشبع بيعي . ✨العمله صعدت خلال يوم واحد 15% بعدها صححت بشكل بسيط قبل ماترجع تاني اعلي سعر 1.6 ✨تخطي العمله خلال الفتره القادمه اول ٣ اهداف هيكون شكل ايحابي لبداية انعكاس اتجاه . وأشوف هدف العمله لو هنحسب من القاع الاخير عند 7.24 هيكون من أهم الأهداف لها ✨العمله دي من العملات اللي هبوطها كان سريع لكن متنساش ‎#Aptos كانت افضل العملات دائما في الارتداد . ✨يفشل السيناريو ده حال عودة السعر مره تانيه أسفل. 1.42 وإغلاق يومين ساعتها ممكن نشوف اختبار قاع جديد عند 1.25 .

الفيديو الاول من سلسله تعليميه مبسطه عن قراءه بيانات الاونتشين . وخصم للمتابعين https://youtu.be/ppAxm-0PsyE

‏🟢تحديثات ‎@nansen_ai القادمه هتكون جدا مهمه نصيحه،🟢 ✨ اهم شىء يكون عندك اشتراك والافضل سنوي اذا معندكش حساب سجل من الرابط
‏🟢تحديثات ‎@nansen_ai القادمه هتكون جدا مهمه نصيحه،🟢 ✨ اهم شىء يكون عندك اشتراك والافضل سنوي اذا معندكش حساب سجل من الرابط واهم شئ البرومو كود EFHAMCRYPTO يعطيك خصم 10% ✨بعد التسجيل اكتبلي وانا هتواصل معاك وأعطيك خصم تاني . ☀️✨✨فيديو قريبا عن نانسن أن شاء الله رابط التسجيل 👇🏽 app.nansen.ai/account/switch…‎

‏صباح الخير اشوف عملات بدأت تنهي تحديد القاع الخاص بيها وسبب اللي قولته قبل كده أن ليه محدش قادر يجزم بوجود بير ماركت لان الاستحواذ لازال مرتفع طيب هل العملات هتجيب اهداف مارس أو ديسمبر لا الاغلبيه هتسجل صعود اذا البتكوين ارتفع فوق منطقة 94 الف مره تانيه مع هبوط الاستحواذ لكن الصعود هيكون مكسب للي هيخاطر حاليا سواء بتقليل متوسط الدخول او اذا كان بيدخل من كاش سحبه من أرباح من العملات دي ‎#Atom ‎#Dot ‎#avax حتي ‎#Apt اللي الاغلبيه كارهينها اشوف فيهم فرصه احسب خسارتك قبل ربحك موفقين 🌹

‏بعد يوم 10.10 وبعد ما عملات كتير جدا اختبرت قيعان جديده هل انتهي الهبوط ؟ وهل ممكن نشوف بداية موجه قويه خلال الفتره القادمه ؟ صراحه لو هنقيس علي الدورات اللي فاتت المفروض نكون في فترات تجميع حاليا . ويكون الوقت ده افضل اوقات الشراء ! لكن لو نقيس علي الوضع الاقتصادي العالمي كله الاغلبيه لازال عندهم شك أن في انهيارات قادمه والدليل علي كده التحوط بالذهب لدي المستثمرين الكبار وفقدان ثقتهم في سوق الكريبتو . طيب نعمل ايه وايه خلاصة الكلام . لو معاك كاش ابدا دخول في العملات القياديه والكبيره واعمل حسابك علي الصبر لفتره مع إمكانية هبوط وهيكون كمان للتعزيز لو متعلق في اكتر من عمله شوف ترتيبهم في القطاع اللي انت شاري منه وبدل مراكز بنسبه معينه 40 الي 50% الثلاث شهور القادمين هيغيروا كتير في سوق العملات الرقميه وممكن نشوف اختفاء لمشاريع كتير واحد ورا التاني لو صدقت التوقعات بانهيار ضخم وفقاعه او ممكن نشوف موجة صعود قويه ومش متوقعه. دائما . عشان كده احسب خسارتك قبل ربحك موفقين .

‏الفرق بين أداء الايثيريوم وأداء عملتين تم طرحهم تقريبا في نفس توقيت الاتجاه الصاعد الاخير . الايثيريوم بيحاول يستعيد الزخم و
+2
‏الفرق بين أداء الايثيريوم وأداء عملتين تم طرحهم تقريبا في نفس توقيت الاتجاه الصاعد الاخير . الايثيريوم بيحاول يستعيد الزخم ويثبت اعلي منطقة 2750 أما عملتين ‎#Aster و ‎#XPL ف بيختبروا قيعان جديده كل فتره بسبب النظام الاقتصادي السئ للعملتين بالاضافه الي طبعا طرح العملتين من وجهة نظري كان لسحب السيوله الاخيره فقط ومتنساش بوست ‎#CZ واشارته للتجميع في عملة ‎#Aster عشان كده اخر فيديو قولت أن العملات البديله هتتاثر للاسف بشكل سلبي طول م الاستحواذ عالي واي ارتداد هيكون مضاربي

‏الفرق بين أداء الايثيريوم وأداء عملتين تم طرحهم تقريبا في نفس توقيت الاتجاه الصاعد الاخير . الايثيريوم بيحاول يستعيد الزخم و
+1
‏الفرق بين أداء الايثيريوم وأداء عملتين تم طرحهم تقريبا في نفس توقيت الاتجاه الصاعد الاخير . الايثيريوم بيحاول يستعيد الزخم ويثبت اعلي منطقة 2750 أما عملتين ‎#Aster و ‎#XPL ف بيختبروا قيعان جديده كل فتره بسبب النظام الاقتصادي السئ للعملتين بالاضافه الي طبعا طرح العملتين من وجهة نظري كان لسحب السيوله الاخيره فقط ومتنساش بوست ‎#CZ واشارته للتجميع في عملة ‎#Aster عشان كده اخر فيديو قولت أن العملات البديله هتتاثر للاسف بشكل سلبي طول م الاستحواذ عالي واي ارتداد هيكون مضاربي

‏بالمختصر ايجابيه عودة البتكوين اعلي 94.000 الايثيريوم اختراق 3700 الاستحواذ كسر 55 غير كده اي ارتداد هو مضاربي .

فيديو جديد وعملة #Sei https://youtu.be/XdY5CgXN6F8

‏صباحكم خير مفيش اي جديد يتم إضافته السيولة شحيحه وحتي لو دخلت بتروح للبتكوين لحماية السعر . غدا تقرير الCPI واليوم فيديو جدي
‏صباحكم خير مفيش اي جديد يتم إضافته السيولة شحيحه وحتي لو دخلت بتروح للبتكوين لحماية السعر . غدا تقرير الCPI واليوم فيديو جديد أن شاء الله موفقين ♥️🌹

اول اللايف للاسف م اتسجلش وم اعرفش والله ليه لكن جمعته بسرعه في المنتصف المره الجايه هحاول اظبط الموضوع ده اعتذر منكم

record.ogg21.16 MB

لايف كمان 6 دقائق

‏مقارنه بين اغلب العملات اللي ظهرت من 2023 والعملات اللي قبلها نجد ان افضل عملات اداء خلال 2024 و 2025 هي عملات من البولران الماضي ‎#Sol ‎#Avax ‎#Inj ‎#Movr ‎#Glmr ‎#Near ‎#Render ‎#Eth ‎#Fet ‎#Ocean ‎#Hbar ‎#Grt ‎#Rose ‎#Cro    ‎#FTM ‎#Algorand ‎#Link ‎#Ldo وايوه العملات دي حققت ارباح للي دخلها عام 2022 لكن اللي ضيع الناس اهداف خرافيه وعدم سحب ارباح علي خلاف عملات ظهرت 2023 منها ‎#Arb ‎#Apt 2022 علي م اذكر ‎#Sui ‎#Op ‎#Ondo ‎#Pyth العملات دي حققت ارباح لكن عدا ‎#Sui انهارت بسبب التضخم او عدم الاستخدام الفعلي اما الكوارث الحقيقيه فكانت عملات ظهرت علي لانش بول السيئه Binance ومنهم ‎#Saga ‎#Mavia ‎#Portal وعدد كبير جدا من عملات كانت عباره عن عملات لسحب السيوله من المتداولين وتشتيتهم انا مش هنا الومك واحسسك بانك سئ لان اللي حصل خلال الدوره دي كان مهزله بمعني الكلمه اذا كنا فعلا في بير ماركت ف الفرصه موجوده للتعويض فقط اختار صح ومتطمعش تاني ومتجريش ورا اهداف خرافيه موفقين

‏اليوم اخر اجتماع للفيدرالي في عام 2025 الأسواق منتظره قرار الفيدرالي وحديث باول . التوقعات تخفيض 25 نقطة أساس
‏اليوم اخر اجتماع للفيدرالي في عام 2025 الأسواق منتظره قرار الفيدرالي وحديث باول . التوقعات تخفيض 25 نقطة أساس

‏الايثيريوم بعد التصحيح الاخير لمناطق 2730 استغرق 8 ايام للعوده لمنطقة ال 3000 مره تانيه وحاليا يتداول علي سعر 3028 الهدف الا
‏الايثيريوم بعد التصحيح الاخير لمناطق 2730 استغرق 8 ايام للعوده لمنطقة ال 3000 مره تانيه وحاليا يتداول علي سعر 3028 الهدف الاقرب للايثيريوم حاليا عند سعر 3.376 السعر ده مهم لان مناطق الليكويداشن للشورت اذا وصلنا للسعر ده هيتم تصفية 1.24 مليار دولار تقريبا لكن ممكن نشوف في البدايه هبوط او تصحيح يغلق مناطق اللونج عند سعر 2900 وساعتها يتم تصفية1.83 مليار دولار اخر قبل الصعود للهدف الاول الايثيريوم اهم عمله في العملات البديله واقوي شبكه يعتمد عليها لذلك وجب متابعتها دايما فشل السيناريو كسر 2727 واغلاق يومين اسفل السعر ده اقتراب الهدف الاول