uk
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Відкрити в Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Показати більше
1 118
Підписники
+524 години
+317 днів
+11930 день
Архів дописів
تو خوشگل تری

نه

مثل خودت

خوشگله

چه ادیت نازی

ᯏ ּコーヒー݀の香ᩘりと 𓏴 まだ書かれてּいない結末݀のあい᷎᷃だに、͜私たちがいた。︵⏜
ᯏ ּコーヒー݀の香ᩘりと 𓏴 まだ書かれてּいない結末݀のあい᷎᷃だに、͜私たちがいた。︵⏜

sticker.webp0.00 KB

🤣🤣🤣🤣🤣

پکاتم شاهکار بوده خاک بر سرت

ببین من میگم کیر میخوام ولی دلیل نمیشه هموفوب نباش

ضد لگبت

من ده تا چنل زدم بعد هر موقع پک میزدم با آیدی همونا بود الان پونصد تا پک دارم با ایدیای مختلف

عه

زحمات من در کلمه کیر میخوام خلاصه شد

لطفا با یه تیر تو مغزم کارمو تموم کنید

sticker.webp0.23 KB

پاک نکردم چنل همینه فقط تغییرش دادم

فکر کن تو یه پک از یه مانهوای یائویی زدی بعد یه نفر اینو سیو داره و میزنه رو آیدیت و با "کیر میخوام" مواجه میشه

تا تو باشی بعد پاک کردن چنلت ایدیشو قفل کنی