es
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Ir al canal en Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Mostrar más
1 118
Suscriptores
+524 horas
+317 días
+11930 días
Archivo de publicaciones
تو خوشگل تری

نه

مثل خودت

خوشگله

چه ادیت نازی

ᯏ ּコーヒー݀の香ᩘりと 𓏴 まだ書かれてּいない結末݀のあい᷎᷃だに、͜私たちがいた。︵⏜
ᯏ ּコーヒー݀の香ᩘりと 𓏴 まだ書かれてּいない結末݀のあい᷎᷃だに、͜私たちがいた。︵⏜

sticker.webp0.00 KB

🤣🤣🤣🤣🤣

پکاتم شاهکار بوده خاک بر سرت

ببین من میگم کیر میخوام ولی دلیل نمیشه هموفوب نباش

ضد لگبت

من ده تا چنل زدم بعد هر موقع پک میزدم با آیدی همونا بود الان پونصد تا پک دارم با ایدیای مختلف

عه

زحمات من در کلمه کیر میخوام خلاصه شد

لطفا با یه تیر تو مغزم کارمو تموم کنید

sticker.webp0.23 KB

پاک نکردم چنل همینه فقط تغییرش دادم

فکر کن تو یه پک از یه مانهوای یائویی زدی بعد یه نفر اینو سیو داره و میزنه رو آیدیت و با "کیر میخوام" مواجه میشه

تا تو باشی بعد پاک کردن چنلت ایدیشو قفل کنی