uk
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

Відкрити в Telegram
7 147
Підписники
-1524 години
-1237 днів
-9730 день
Архів дописів
https://t.me/simbalious/50043 ببخشید داداش ولی من الان هیچ دینی ندارم و آزاد دارم زندگی میکنم هیچ مشکلیم تو زندگیم ندارم و نیاز ندارم برای ادامه زندگیم به چیزی به اسم دین محدود باشم🤡

تمام ادیان بهتر از اسلام هستند

سال ها پیش برای سوار شدن بر حیوانات زین را اختراع کردند و برای سوار شدن بر انسان ها، دین اختراع شد. -نادر شاه افشار

https://t.me/simbalious/50044 چقدر حرفت درست بود واقعا درود بر شما

اسلامو با زرتشت و کوروش مقایسه میکنه خدایا خداوندا...

همینکه فکر میکنی انسان حتما باید محدود به یه دین بشه خودش گویای همه چیزه.

ببخشین ولی اگه اسلام بده چه دینی خوبه؟ نگین ک همه دینا بده ک نزارین ازتون بپذیرم اینطوری حتی زرتشت ک ایرانی بوده رو هم زیر سوال بردین تو قران اسم کوروش رو ب اسم ذولقرنین اورده چرا باید اسلام بد باشه؟ تو چاقو رو بگیر باهاش پوست میوه بکن یا باهاش یکی رو به قتل برسون یا همون لیوان اب رو بگیر باهاش اب بخور یا ابشو بریز و بشکونش تو صورت دیگرون ، اینم ک در مورد سوره نسا هست معنی درسته ولی مفهوم اون کلمه عوض شده اون کلمه چند معنی داره ولی معنیش توی اون جمله و اون کلمه زدن نیست بلکه ترک کردن به صورت مدتی محدوده اون برا فروکش کردن عصبانیت مرد و... مگرنه اگه اینطور بود امام رضا نمیگفت زدن کار نادانان است کجا اسلام گفته اگه اعتراض کردن بکشیدشون ؟ مگه غیر این بوده امام علی به مالک اشتر میگفت اگر کسانی اعتراض داشتن سربازا رو از اونجا دور کن تا بتونن بدون لکنت حرفاشونو بزنن؟ اینا به حرفای اونا عمل نمیکنن این اسلامی ک الان تو اینجا هست اسلام علوی نیست اسلام صفوی هست برای قدرت اصلا میگیم اقا اسلام بد ب زرتشت ک باور دارین؟ به کوروش وفردوسی ک باور دارین ؟ اونا واه من واقعا دارای ارزشن حداقل ب حرف و سخنان این ۳ تن گوش کنین ک زرتشت پندار نیک رو به عرضه گذاشت و فردوسی گفتار نیک و کوروش کردار نیک رو پاینده و سلامت باشین ایشالا خدا هممون بزرگه ولی خودمونم باید تلاش کنیم منم عرزشی نیستم و حالم از عرزشیا ب هم میخوره مس لطفا منو با اونا جم نبندین ک هرچی گفتم جز حقیقت نبود اگر اندکی تعقل کنین

چ ی گ ف ت ی معلومه که مهمه بیترادب

https://t.me/simbalious/50011 برای کی میتونه مهم باشه... هیچوقت نبوده.. ممنونم ازت..

صبرکن الان اقاش امام زمان میاد نجاتمون میده

https://t.me/simbalious/50026 واقعا غمم میگیره میبینم همچین کصخلای کودن و کم عقلی دارن بودن خجالت نفس میکشن و کصشعر میگن و نخبه‌ها و هموطنان و جوونای عزیزمون اینطوری زیر خاک رفتن:))

من تا زمانی که اعتقادات کسی رو زندگیم تاثیری نداشته باشه به کتفمم نیست طرف به چی اعتقاد داره

چرا باید اعتقادات کیری کسی تو زندگی بقیه تاثیر داشته باشه؟

اصلا دین یه چیز شخصیه

همه مسلمونا تروریست نیستن ولی همه تروریستا مسلمونن

دوستان برامون مهم نیست دینتون خوبه یا بده قاطی سیاست نکنیدش، توی ما که نمیخوایم قبول کنیم شیاف نکنیدش، این رهبر دینی رو از سیاست پرت کنید بیرون سیاست به زندگی همه مردم رخنه میکنه همیشه و مردم حق انتقاد دارن ازش تو اکثر کشورای دموکراسی پس اگه میخواید دینتون رو انتقاد نکنیم و فحش خارمادر نخورید دینتون رو از سیاست جدا کنید. بخدا نصف دین‌ناباور ها تخمشونم نیست کی دین داره کی پیرو این اراجیفه تا وقتی نخوان بکنن تو کونش و قوانین کشور رو بر اساس چیزی بنویسن که قبول نداره بسه دیگه دیدین که حکومت دینی همین میشه فاسد میشه چون اصلا حکومت بر سر پول میچرخه و یه چیز صددرصد انسانی و مادیه و دین یه چیز معنویه شما گوه میخورید یه چیز معنویو میارین شیاف میکنید تو یه چیز مادی