ּ 𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ
Ir al canal en Telegram
Mostrar más
7 147
Suscriptores
-1524 horas
-1237 días
-9730 días
Archivo de publicaciones
https://t.me/simbalious/50043
ببخشید داداش ولی من الان هیچ دینی ندارم و آزاد دارم زندگی میکنم هیچ مشکلیم تو زندگیم ندارم و نیاز ندارم برای ادامه زندگیم به چیزی به اسم دین محدود باشم🤡
سال ها پیش برای سوار شدن بر حیوانات زین را اختراع کردند و برای سوار شدن بر انسان ها، دین اختراع شد.
-نادر شاه افشار
همینکه فکر میکنی انسان حتما باید محدود به یه دین بشه خودش گویای همه چیزه.
ببخشین ولی اگه اسلام بده
چه دینی خوبه؟ نگین ک همه دینا بده ک نزارین ازتون بپذیرم
اینطوری حتی زرتشت ک ایرانی بوده رو هم زیر سوال بردین
تو قران اسم کوروش رو ب اسم ذولقرنین اورده چرا باید اسلام بد باشه؟
تو چاقو رو بگیر باهاش پوست میوه بکن یا باهاش یکی رو به قتل برسون یا همون لیوان اب رو بگیر باهاش اب بخور یا ابشو بریز و بشکونش تو صورت دیگرون ، اینم ک در مورد سوره نسا هست معنی درسته ولی مفهوم اون کلمه عوض شده اون کلمه چند معنی داره ولی معنیش توی اون جمله و اون کلمه زدن نیست
بلکه ترک کردن به صورت مدتی محدوده اون برا فروکش کردن عصبانیت مرد و... مگرنه اگه اینطور بود امام رضا نمیگفت زدن کار نادانان است
کجا اسلام گفته اگه اعتراض کردن بکشیدشون ؟ مگه غیر این بوده امام علی به مالک اشتر میگفت اگر کسانی اعتراض داشتن سربازا رو از اونجا دور کن تا بتونن بدون لکنت حرفاشونو بزنن؟
اینا به حرفای اونا عمل نمیکنن
این اسلامی ک الان تو اینجا هست اسلام علوی نیست اسلام صفوی هست برای قدرت
اصلا میگیم اقا اسلام بد
ب زرتشت ک باور دارین؟ به کوروش وفردوسی ک باور دارین ؟ اونا واه من واقعا دارای ارزشن حداقل ب حرف و سخنان این ۳ تن گوش کنین
ک زرتشت پندار نیک رو به عرضه گذاشت و فردوسی گفتار نیک و کوروش کردار نیک رو
پاینده و سلامت باشین ایشالا خدا هممون بزرگه ولی خودمونم باید تلاش کنیم
منم عرزشی نیستم و حالم از عرزشیا ب هم میخوره مس لطفا منو با اونا جم نبندین ک هرچی گفتم جز حقیقت نبود اگر اندکی تعقل کنین
https://t.me/simbalious/50011
برای کی میتونه مهم باشه...
هیچوقت نبوده..
ممنونم ازت..
https://t.me/simbalious/50026
واقعا غمم میگیره میبینم همچین کصخلای کودن و کم عقلی دارن بودن خجالت نفس میکشن و کصشعر میگن و نخبهها و هموطنان و جوونای عزیزمون اینطوری زیر خاک رفتن:))
من تا زمانی که اعتقادات کسی رو زندگیم تاثیری نداشته باشه به کتفمم نیست طرف به چی اعتقاد داره
دوستان برامون مهم نیست دینتون خوبه یا بده
قاطی سیاست نکنیدش، توی ما که نمیخوایم قبول کنیم شیاف نکنیدش، این رهبر دینی رو از سیاست پرت کنید بیرون
سیاست به زندگی همه مردم رخنه میکنه همیشه و مردم حق انتقاد دارن ازش تو اکثر کشورای دموکراسی
پس اگه میخواید دینتون رو انتقاد نکنیم و فحش خارمادر نخورید دینتون رو از سیاست جدا کنید.
بخدا نصف دینناباور ها تخمشونم نیست کی دین داره کی پیرو این اراجیفه تا وقتی نخوان بکنن تو کونش و قوانین کشور رو بر اساس چیزی بنویسن که قبول نداره
بسه دیگه دیدین که حکومت دینی همین میشه فاسد میشه چون اصلا حکومت بر سر پول میچرخه و یه چیز صددرصد انسانی و مادیه و دین یه چیز معنویه شما گوه میخورید یه چیز معنویو میارین شیاف میکنید تو یه چیز مادی
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
