uk
Feedback
ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

ּ ‌‌𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ

Відкрити в Telegram
7 140
Підписники
-1524 години
-1237 днів
-9730 день
Архів дописів
اگه خسرو پرویز جای نامه ی محمد، خود محمدو پاره کرده بود الان اینقدر بدبختی نداشتیم.

هیجان‌انگیزه براش

به خدا که نشسته داره به ریشمون میخنده

بزن دیگه ساییده شدیم

چرا نمیزنه

⭕️-ایمیل زدن به اعضای پارلمان‌های کشورهای مختلف برای درخواست کفیل یا حامی سیاسی.
از نظر حقوق بین‌الملل، میتونیم برای افرادی که جونشون توی خطره از اعضای پارلمان‌های کشورهای مختلف درخواست کفیل یا حامی سیاسی بکنیم. کفیل سیاسی به‌معنای دخالت قضایی یا تعهد حقوقی الزام‌آور نیست، ولی باعث میشه که اسم این افراد به‌صورت رسمی در پارلمان‌ها، کمیته‌های حقوق بشری و گزارش‌های بین‌المللی مطرح بشه و اگه هرکدوم از ما حتی برای یه نفر اقدام کنیم، میتونیم صدای اونها باشیم. این کار باعث میشه که: • روند بی‌سر و صدای رسیدگی به پرونده‌ها سخت تر بشه. • هزینه‌ی سیاسی نقض حقوق این افراد رو بالا ببره. • و مهم‌تر از همه، از معدود ابزارهایی‌ـه که در شرایط بی‌خبری رسانه‌ای هنوز کار میکنه.
روش ایمیل زدن، متن پیشنهادی ایمیل، ایمیل اعضای پارلمان اروپا و لیست اسامی افراد بازداشتی،مفقودی یا در خطر اعدام

‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ #پروکسی       تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ

+3
#کانفیگ⇠npv tunnel

+2
#کانفیگ⇠npv tunnel

جی‌کی‌رولینگ، نویسنده هری‌پاتر:
بنظر میرسه به طور غیرمعمولی ایران پر از گریفیندوری‌ـهاست.

‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ #پروکسی       تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ

‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ #پروکسی       تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ

‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ #پروکسی       تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ تــــپ‌تــــپ       |        تــــپ‌تــــپ

متاسفانه لیست بازداشتی/مفقودی ها تا الان بالای 300 نفر شده...تعدادشون قطعا چندین برابر این عدده و از خیلیا حتی اسمی هم پخش نشده.

" بچه ها، هروقت احساس انزوا و تنهایی کردید، در هرکجای جهان که هستید، به یاد بیاورید که ما یک آرزوی خیلی بزرگ و مشترک داریم و هر بلایی هم که در زندگی به سرمان بیاید و هر رنجی که طاقت‌فرسا شود، آن آرزو، آنقدر باشکوه است که می‌ارزد ما را سرپا نگه‌ دارد"

واکنش صادقانه جمهوری اسلامی:

چی بگم والا فعلا که 47 ساله با خفت داریم زندگی میکنیم. حالا جنگم بشه قرار نیست صد درصد بمیریم اصلا چی چی رو بمیریم...اینهمه خانپاده داغدار نشدن که ما الان آیه یأس بخونیم.

فکر کنم تنها کشوری که مردمش ترجیح میدن با شرافت بمیرن تا اینکه با خفت زندگی کنن ماییم اینکه بدونم جنگ میشه و با شرافت میمیرم خوشحالم می‌کنه جنگ دیگه برام آزار دهنده نیست و داشتم فکر میکردم چی به سر ما اومد که جنگ که بدترین اتفاق جهانه برای ما یک موهبته.