ּ 𝖲𝖨𝖬𝖡𝖠𝖫𝖨𝖮𝖴𝖲 والپیپر .ᐟ
الذهاب إلى القناة على Telegram
إظهار المزيد
7 140
المشتركون
-1524 ساعات
-1237 أيام
-9730 أيام
أرشيف المشاركات
اگه خسرو پرویز جای نامه ی محمد، خود محمدو پاره کرده بود الان اینقدر بدبختی نداشتیم.
Repost from How to survive in Iran.
⭕️-ایمیل زدن به اعضای پارلمانهای کشورهای مختلف برای درخواست کفیل یا حامی سیاسی.
از نظر حقوق بینالملل، میتونیم برای افرادی که جونشون توی خطره از اعضای پارلمانهای کشورهای مختلف درخواست کفیل یا حامی سیاسی بکنیم. کفیل سیاسی بهمعنای دخالت قضایی یا تعهد حقوقی الزامآور نیست، ولی باعث میشه که اسم این افراد بهصورت رسمی در پارلمانها، کمیتههای حقوق بشری و گزارشهای بینالمللی مطرح بشه و اگه هرکدوم از ما حتی برای یه نفر اقدام کنیم، میتونیم صدای اونها باشیم. این کار باعث میشه که: • روند بیسر و صدای رسیدگی به پروندهها سخت تر بشه. • هزینهی سیاسی نقض حقوق این افراد رو بالا ببره. • و مهمتر از همه، از معدود ابزارهاییـه که در شرایط بیخبری رسانهای هنوز کار میکنه.روش ایمیل زدن، متن پیشنهادی ایمیل، ایمیل اعضای پارلمان اروپا و لیست اسامی افراد بازداشتی،مفقودی یا در خطر اعدام
Repost from How to survive in Iran.
#پروکسی
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
جیکیرولینگ، نویسنده هریپاتر:
بنظر میرسه به طور غیرمعمولی ایران پر از گریفیندوریـهاست.
Repost from How to survive in Iran.
#پروکسی
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
Repost from How to survive in Iran.
#پروکسی
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
Repost from How to survive in Iran.
#پروکسی
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
تــــپتــــپ | تــــپتــــپ
متاسفانه لیست بازداشتی/مفقودی ها تا الان بالای 300 نفر شده...تعدادشون قطعا چندین برابر این عدده و از خیلیا حتی اسمی هم پخش نشده.
Repost from How to survive in Iran.
ایمیل زدن به ارگان های بینالمللی حقوق بشر برای جلوگیری از اعدام ها
نکات امنیتی که بهتره رعایت کنید
لینک دانلود توییتر
چطور توی توییتر صدای افرادی که بازداشت شدن یا در خطر اعدام هستن باشیم؟
بازداشتیهای در خطر جدی اعدام
لیست اول بازداشتی/مفقودیها
لیست دوم بازداشتی/مفقودیها
لیست سوم بازداشتی/مفقودیها
" بچه ها، هروقت احساس انزوا و تنهایی کردید، در هرکجای جهان که هستید، به یاد بیاورید که ما یک آرزوی خیلی بزرگ و مشترک داریم و هر بلایی هم که در زندگی به سرمان بیاید و هر رنجی که طاقتفرسا شود، آن آرزو، آنقدر باشکوه است که میارزد ما را سرپا نگه دارد"
چی بگم والا فعلا که 47 ساله با خفت داریم زندگی میکنیم.
حالا جنگم بشه قرار نیست صد درصد بمیریم
اصلا چی چی رو بمیریم...اینهمه خانپاده داغدار نشدن که ما الان آیه یأس بخونیم.
فکر کنم تنها کشوری که مردمش ترجیح میدن با شرافت بمیرن تا اینکه با خفت زندگی کنن ماییم
اینکه بدونم جنگ میشه و با شرافت میمیرم خوشحالم میکنه
جنگ دیگه برام آزار دهنده نیست و داشتم فکر میکردم چی به سر ما اومد که جنگ که بدترین اتفاق جهانه برای ما یک موهبته.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
