uk
Feedback
Ⓜ

Відкрити в Telegram
2 640
Підписники
+124 години
-77 днів
+3030 день
Архів дописів
Ⓜ
2 644
یک سوال دارم ایابرای چگوارا گریه میگنید خود زنی میکنید !؟خیر پس برای چه برای حسین بن علی گریه میکنید او هم مانند چگوارا در راهش کشته شد و سودی ایا برای تو ایرانی داشته است!؟

Ⓜ
2 644
Repost from N/a
🌟Source

Ⓜ
2 644

Ⓜ
2 644
Repost from N/a
ماریان ارسال کرد🌱

Ⓜ
2 644
Repost from N/a
از دوست دارم رد شد، شُد دو سِت دارم.

Ⓜ
2 644

Ⓜ
2 644
Repost from N/a
در نهایت، انسان‌ها روزی در جایی و در لحظه‌ای به پایان خواهند رسید. نه اینکه بمیرند، بلکه جوهره احساساتشان به سرانجام می‌رسد.

Ⓜ
2 644
Still Your Love (Mahoor) Alireza Ghorbani Hesam Naseri.mp36.35 MB

Ⓜ
2 644
Still Your Love (Mahoor) Alireza Ghorbani Hesam Naseri.mp36.35 MB

Ⓜ
2 644
زمان هیچ‌گاه دردی را درمان نکرده این ما هستیم که به مرور به درد‌ها عادت می‌کنیم. -
گابریل گارسیا مارکز.

Ⓜ
2 644
photo content
+1

Ⓜ
2 644
روز تاسوعا
روز تاسوعا

Ⓜ
2 644
چطوری انقدر تو خوبی اخه اقای مسی

Ⓜ
2 644
Story

Ⓜ
2 644
Repost from N/a
photo content

Ⓜ
2 644
ولی تیم ملی فقط تا جام جهانی 2018 واقعا برای ایران و ایرانی بود یاد این موزیک بخیر بعد از هر برد کوچه خیابونا شلوغ میشد همه خوشحال همه خندون به کجا رفت ایران...

Ⓜ
2 644
Arash - Iran Iran.mp34.08 MB

Ⓜ
2 644
قشنک احساس میکنم دارن برای جمهوری اسلامی بازی میکنن تا ایران

Ⓜ
2 644
اصلا هیچکدومشون رو دوست ندارم یکی از یکی خایمال تره حق یکسری جون هم که خوردن طرفدار چیشون باشیم

Ⓜ
2 644
منکه بازی رو دیدم اما برد باختشون برام فرقی نمیکرد یادمه ۲۰۱۸ بود بچه بودم کلی استرس داشتم موقع بازی تیم ملی اما الان بتخمم نبود