2 640
订阅者
+124 小时
-77 天
+3030 天
帖子存档
2 644
یک سوال دارم ایابرای چگوارا گریه میگنید خود زنی میکنید !؟خیر پس برای چه برای حسین بن علی گریه میکنید او هم مانند چگوارا در راهش کشته شد و سودی ایا برای تو ایرانی داشته است!؟
2 644
Repost from N/a
در نهایت، انسانها روزی در جایی و در لحظهای به پایان خواهند رسید. نه اینکه بمیرند، بلکه جوهره احساساتشان به سرانجام میرسد.
2 644
زمان هیچگاه دردی را درمان نکرده
این ما هستیم که به مرور به دردها عادت میکنیم.
-
گابریل گارسیا مارکز.
2 644
Repost from ✞𝕭𝖑𝖆𝖈𝖐 𝕲𝖔𝖉✞
ولی تیم ملی فقط تا جام جهانی 2018
واقعا برای ایران و ایرانی بود
یاد این موزیک بخیر
بعد از هر برد کوچه خیابونا شلوغ میشد
همه خوشحال همه خندون
به کجا رفت ایران...
2 644
اصلا هیچکدومشون رو دوست ندارم یکی از یکی خایمال تره حق یکسری جون هم که خوردن طرفدار چیشون باشیم
2 644
منکه بازی رو دیدم اما برد باختشون برام فرقی نمیکرد
یادمه ۲۰۱۸ بود بچه بودم کلی استرس داشتم موقع بازی تیم ملی اما الان بتخمم نبود
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
