uk
Feedback
02:08

02:08

Відкрити в Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Показати більше
852
Підписники
-224 години
+17 днів
+130 день
Архів дописів
آقا یه سوال چرا توی بایوی چنل نوشتی من هیچی نیستم؟

به کسی که آسم داره میتونی بگی نفس بکش خوب میشی؟

ارتباط بگیر خوب میشی

🤝

عه‌ منم بیحوصله ام

بی حوصله ام و ارتباطات اجتماعیم کلا پایینه

در این مدت مدید چرا نبودی

پس از مدت مدیدی صحبت کنیم http://t.me/HidenChat_Bot?start=1155324413

Repost from Minerva
پنجره دریچه ایست رو به زندگی های پوشانده شده‌ی پشت پرده ها. @photography_minerva
پنجره دریچه ایست رو به زندگی های پوشانده شده‌ی پشت پرده ها. @photography_minerva

ببین هرکدوم خودت خواستی ولی خودم نظرم اینه

Repost from 02:08
A Window to Freedom Azadi Tower - Tehran Aug 24
A Window to Freedom Azadi Tower - Tehran Aug 24

Repost from 02:08
London Vibe in Tehran Tehran - Shahrak-e Gharb Jun 24
London Vibe in Tehran Tehran - Shahrak-e Gharb Jun 24

Repost from 02:08
B&W Lines Tehran - Argentina St Apr 24
B&W Lines Tehran - Argentina St Apr 24

Repost from 02:08
Evening #Train Collection - Tehran Dec 24
Evening #Train Collection - Tehran Dec 24

Repost from Minerva
#چالش_موضوعی موضوع: پنجره این پیام + این عکس فوروارد کنید و یک اثر با موضوع پنجره مشخص کنید تا بذارم اینجا 3 اثری که بیشترین ری اکت رو دریافت کنند 12 ساعت تو کانال باقی میمونن❤️ @photography_minerva

photo content

عه مگه نمی‌دین؟

photo content

Repost from irrealis
یادت نره چراغ روشن کنی
یادت نره چراغ روشن کنی

photo content