02:08
Відкрити в Telegram
همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه
Показати більше854
Підписники
Немає даних24 години
-37 днів
+130 день
Архів дописів
854
داداش اصلا پیاممو خوندی؟
دارم میگم کردستان. لبنان!
و حتی اگر فقط عراق هم باشه، دارم علتشو واضحا توضیح میدم عزیز جان
854
خب ببین یه عده مهمان نوازن. این درست.
ولی خب من روم نمیشه برم بگم سلام خوبستین؟ میخوام شب پیش شما بخوابم پولم ندارم و فلان 😑
854
https://t.me/ZER0TW08/7376
حق
اتفاقا اینکه گفتن کسی مزاحم نیست برای کسی که مهموننوازه درسته کاملا:) چون خب خودشون اگه دوست داشته باشن اوکین💅
854
این علاقه و حس راحتیم باعث میشه ک وقتی پول دستم میاد، برم دوستام رو ببینم. حتی بعضی وقتا اونا منو دعوت میکنن.
و خب گاهی هم واسه کار بوده واقعا. همین عکاسی و خبر و موارد دیگه
854
خب چون عربی و یکم کُردی مسلطم با هردو بخش عربی و کردی عراق میتونم ارتباط بگیرم. مثلا وقتی که کرمانشاه بودم تا کردستان عراق رفتم. بعد دیدم خب من ک تا اینجا اومدم بذار یه بغدادم برم
و بخاطر تجربه هام توی سفر و زندگی توی عراق و لبنان، بطور کلی یه سمپات و حس علاقه ای ب کشورای عربی دارم
854
من سرچ کردم عکسای زیادی از عراق داری. تاریخ هاشونم نگاه کردم و دیدم هرسال میری. علتش زیارت و ایناست یا چی؟
854
https://t.me/ZER0TW08/7376
😔😂
پروندههای جنایی زیادی دیدم که اینطوری براشون اتفاقات بد افتاد
مثل پروندهی Girl in the box فک کنم؛ اسم دقیقشو یادم رفته:)
854
فقط رو نداشتنش بده، و یه کم مسئله امنیت.
و گر نه بار اضافی و اینا خب اگه واقعا باشی نه سوارت میکن نه راهت میدن. چه برسه بعدش بخوای عذاب وجدان بگیری. کسی که مهموننوازه خودش حال میکنه وا.
854
هیچهایک؟ نه نرفتم. چنین آدمی نیستم. نه روشو دارم نه وجدانم اجازه میده. حس بار اضافی بودن و مفت خور بودن بهم دست میده. نمیتونم چنین کاری بکنم
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
