ar
Feedback
02:08

02:08

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

إظهار المزيد
854
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+130 أيام
أرشيف المشاركات
داداش اصلا پیاممو خوندی؟ دارم میگم کردستان. لبنان! و حتی اگر فقط عراق هم باشه، دارم علتشو واضحا توضیح میدم عزیز جان

این همه جا چرا فقط عراق؟ https://t.me/ZER0TW08/7383

واااقعا حرکت نادخیه

خب ببین یه عده مهمان نوازن. این درست. ولی خب من روم نمیشه برم بگم سلام خوبستین؟ میخوام شب پیش شما بخوابم پولم ندارم و فلان 😑

ببینید یه چیز دیگم هست ک من باهاش مشکل دارم بیاید اینم حل کنین ک برم هیچهایک

https://t.me/ZER0TW08/7376 حق اتفاقا اینکه گفتن کسی مزاحم نیست برای کسی که مهمون‌نوازه درسته کاملا:) چون خب خودشون اگه دوست داشته باشن اوکین💅

اولین بار بود که اسم چنین چنلی رو میشنیدم

می‌فرماید که کافر همه را

جینیس، این یه چنل پورن‌هابم هست. به طور کلی عرض میکنم. https://t.me/ZER0TW08/7380

این علاقه و حس راحتیم باعث میشه ک وقتی پول دستم میاد، برم دوستام رو ببینم. حتی بعضی وقتا اونا منو دعوت میکنن. و خب گاهی هم واسه کار بوده واقعا. همین عکاسی و خبر و موارد دیگه

خب چون عربی و یکم کُردی مسلطم با هردو بخش عربی و کردی عراق میتونم ارتباط بگیرم. مثلا وقتی که کرمانشاه بودم تا کردستان عراق رفتم. بعد دیدم خب من ک تا اینجا اومدم بذار یه بغدادم برم و بخاطر تجربه هام توی سفر و زندگی توی عراق و لبنان، بطور کلی یه سمپات و حس علاقه ای ب کشورای عربی دارم

من سرچ کردم عکسای زیادی از عراق داری. تاریخ هاشونم نگاه کردم و دیدم هرسال میری. علتش زیارت و ایناست یا چی؟

گرل این د باکس حتی اسمشم فکرمو جاهای خوبی نمیبره چه برسه داستانش

اینو درنظر نگرفته بودم. آره

https://t.me/ZER0TW08/7376 😔😂 پرونده‌های جنایی زیادی دیدم که اینطوری براشون اتفاقات بد افتاد مثل پرونده‌ی Girl in the box فک کنم؛ اسم دقیقشو یادم رفته:)

فقط رو نداشتنش‌ بده، و یه کم مسئله امنیت. و گر نه بار اضافی و اینا خب اگه واقعا باشی نه سوارت میکن نه راهت میدن‌. چه برسه بعدش بخوای عذاب وجدان بگیری‌. کسی که مهمون‌نوازه خودش حال میکنه وا.

بفرما آفتاب آمد دلیل آفتاب حالا چرا ا

https://t.me/ZER0TW08/7373 اتفاقا خطرناکم هست

اگ مخالفید بیاید قانعم کنید ک اینجوری ک فکر میکنم، نیست

هیچهایک؟ نه نرفتم. چنین آدمی نیستم. نه روشو دارم نه وجدانم اجازه میده. حس بار اضافی بودن و مفت خور بودن بهم دست میده. نمیتونم چنین کاری بکنم

02:08 - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @zer02zero8