uk
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

Відкрити в Telegram

.Beyond words, beyond noise. ‌ 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647

Показати більше
686
Підписники
-324 години
-187 днів
-12630 день
Архів дописів
Repost from N/a

هرجایی از زندگیم خودخواه نبودم بعدش خیلی پشیمون شدم

@RapRelease - Beresoon Khodeto - The Don.mp39.47 MB

یسری از آدمام باید سرشون تو ده تا سوراخ باشه تا زندگیشون بگذره

الان که فک میکنم میبینم بعضیا رو هیچوقت نبخشیدم بخاطر کارایی که سرم آوردن. البته کینه هم به دل نگرفتم که برم مثلا انتقام بگیرم و ازین چیزا… ولی خب اونجوریم نیست که بگم بخشیدمشون فراموش کردم رفت.

+1
mizanim darya.mp322.53 MB

🥹

واقعا چرا فکر میکنید "تو رابطه نبودن" همون تنها بودنه؟ کسی که تو رابطه نیست، تنها نیست! خانواده داره، کلی دوست و آشنا داره، از همه مهم‌تر خودشو داره! با خیال راحت میتونه رو پیشرفت تمرکز کنه و وقتی به یه‌سطحِ مناسبی رسید، آدمِ مناسب انتخاب کنه کجاش تنهاست که دلسوزی میکنید واسش؟

نصف مشکلات من تو زندگیم بخاطر اینه که خایه‌مالی بلد نیستم

Mehdi Jahani - Gheyre Mamooli.mp37.59 MB

‏شهریور دیگه x2 نیست x4 شده

حس میکنم اگه شبا زود بخوابم یچیزی رو از دست میدم

+1
Meysam Ebrahimi - Khalvat.mp37.46 MB

مشکل رابطه های امروزی نبود علاقه یا اعتماد نیست، مشکل اینه که آدما دیگه نمیتونن بپذیرن که فقط متعلق به یک نفر باشن.

این زندگی ناجالب در شأن انسان جالبی مثل من نیست واقعا

Aliraad Ft Babi-Bego Bere -musicdel.ir.mp36.51 MB

Shadmehr Tatallo.mp37.48 MB

Sina Parsian Kam Daramet.mp35.19 MB

❤️‍🔥
❤️‍🔥

🔥