حـرفهایِمَــــهاٰ
الذهاب إلى القناة على Telegram
.Beyond words, beyond noise. 💬:http://t.me/HidenChat_Bot?start=6193418647
إظهار المزيد686
المشتركون
-324 ساعات
-187 أيام
-12630 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from -𝐶𝑜𝑛𝑛𝑜🤍
یسری از آدمام باید سرشون تو ده تا سوراخ باشه تا زندگیشون بگذره
الان که فک میکنم میبینم بعضیا رو هیچوقت نبخشیدم بخاطر کارایی که سرم آوردن. البته کینه هم به دل نگرفتم که برم مثلا انتقام بگیرم و ازین چیزا… ولی خب اونجوریم نیست که بگم بخشیدمشون فراموش کردم رفت.
واقعا چرا فکر میکنید "تو رابطه نبودن" همون تنها بودنه؟
کسی که تو رابطه نیست، تنها نیست!
خانواده داره، کلی دوست و آشنا داره، از همه مهمتر خودشو داره!
با خیال راحت میتونه رو پیشرفت تمرکز کنه و وقتی به یهسطحِ مناسبی رسید، آدمِ مناسب انتخاب کنه کجاش تنهاست که دلسوزی میکنید واسش؟
مشکل رابطه های امروزی نبود علاقه یا اعتماد نیست، مشکل اینه که آدما دیگه نمیتونن بپذیرن که فقط متعلق به یک نفر باشن.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
