uk
Feedback
✨Rahoyim moon Diary🌙

✨Rahoyim moon Diary🌙

Відкрити в Telegram

#rahoyim #comic 🌙Maybe the moon hears⭐ ناشناس http://t.me/Chevalet_bot?start=Rahoyim

Показати більше
840
Підписники
+1624 години
+347 днів
+20530 день
Архів дописів
کلا ده تا فریمه و من دارم میگسستنم(با رندر قراره باشه احتمالا) دست مریزاد به انیماتورا #wip
کلا ده تا فریمه و من دارم میگسستنم(با رندر قراره باشه احتمالا) دست مریزاد به انیماتورا #wip

Repost from テオ ^^
اینم راستی تموم شده بود یادم رفت بزارم🥹
اینم راستی تموم شده بود یادم رفت بزارم🥹

عه خوش اومدید ستاره ها!✨⭐

Repost from $amina 🥠
🌸🐚
+2
🌸🐚

شب پست دتیس رو میزارم براتون✨✨

ایناهاا😭

الان یادم اومد یه بار شوهری فاولو کشیدم :0

کاش بیبیدی بابیدی بو میشد خودش رنگ میکرد خستم ازش

به نظرم چرت ترین بخش نقاشی فلت کالرشه😭😭

Cuteee😭

https://t.me/RMRooRoo/13664 تو ریلزی که دارم میکشم قراره ببینید شوهریشو

اتفاقی بین فاول و شوهریشون افتاده؟ اگه اره که من اقدام کنم و خانومیش شم... خیلی به درد بخورم
اره ولی هنوز فاول دوست داره شوهریشو.... And he is gay😔😂 #ناشناس

Whyy😭

یه بخش هاییشم قابل نمایش نبود 😔😭

فاول فرزند مادر طبیعته شخصیت آرومی داره و قدرت مستقلش از خدایان کمتره،چرا که کاملا وابستست به ماجی یا همون مادر طبیعت،اما خدا
فاول فرزند مادر طبیعته شخصیت آرومی داره و قدرت مستقلش از خدایان کمتره،چرا که کاملا وابستست به ماجی یا همون مادر طبیعت،اما خدایان موجودات جدایین که توسط ماجی خلق شدن نه که زاده شده باشن، پس قدرتای خودشونو دارن. یکی از چیزایی که فاولو متمایز میکنه تعصب کمترش به سنت های اَندر ها/یا همون موجودات جادوییه. اون لباسای انسان هارو جالب میدونه با اینکه نمیپوشتشون، نوع عشقی که انسان ها دارن براش قشنگه و دوست داره همونشکلی باشه(خدایان لازم نیست عاشق باشن و راحت با هرکس بخوان میرن،ولی فاول دوست داره فقط عاشق یه نفر باشه که اون هم فقط عاشق اون باشه). برعکس تعصب های ماجی روی خوی وحشی طبیعت، فاول یه هارمونی خاصی بین طبیعت و زندگی انسانی داره. خدایان و فاول میتونن جنسیت/سن/و ظاهرشونو عوض کنن و فاول به نظرش بدن یک مرد براش مناسب تره. ایشون قبلا پسر متزلزل تری بود و بیشتر به نظرات معشوقش اکتفا میکرد تا خودش، اما بعد از یک سری اتفاقات که بین اندر ها و انسان ها افتاد فاول کارکتر منزوی تر، ساکت تر و جدی تری پیدا کرد؛ و حالا اون تمایلش به صلح بین اندر ها و انسان ها متزلزل تر شده و نمیتونه جلوی تنفرش نسبت به انسان هارو بگیره
#fawel

چ سکوتید 😔

دارم از فاول به ریلز درست میکنم فعلا براتون به صفحه خطخطی ازش بزارم تا ریلز آماده شه؟

Tsaritsa speedrun before her reveal
Tsaritsa speedrun before her reveal

من خیجالت کشیدم کهه😭😭 هورا فاولو دوست داریی فاول برعکس وارلین میل بچه خوبیه فقط یکم دپرسده الان، شوهرشو پکوندن😔😔✨ (دارم ازش یه ریلزم میزنم)

😔✨(قنداق پیچ کزدنشون و دادنشون بهت و فرار کردن)