✨Rahoyim moon Diary🌙
Открыть в Telegram
#rahoyim #comic 🌙Maybe the moon hears⭐ ناشناس http://t.me/Chevalet_bot?start=Rahoyim
Больше840
Подписчики
+1624 часа
+347 дней
+20530 день
Архив постов
کلا ده تا فریمه و من دارم میگسستنم(با رندر قراره باشه احتمالا)
دست مریزاد به انیماتورا
#wip
اتفاقی بین فاول و شوهریشون افتاده؟ اگه اره که من اقدام کنم و خانومیش شم... خیلی به درد بخورماره ولی هنوز فاول دوست داره شوهریشو.... And he is gay😔😂 #ناشناس
فاول فرزند مادر طبیعته شخصیت آرومی داره و قدرت مستقلش از خدایان کمتره،چرا که کاملا وابستست به ماجی یا همون مادر طبیعت،اما خدایان موجودات جدایین که توسط ماجی خلق شدن نه که زاده شده باشن، پس قدرتای خودشونو دارن. یکی از چیزایی که فاولو متمایز میکنه تعصب کمترش به سنت های اَندر ها/یا همون موجودات جادوییه. اون لباسای انسان هارو جالب میدونه با اینکه نمیپوشتشون، نوع عشقی که انسان ها دارن براش قشنگه و دوست داره همونشکلی باشه(خدایان لازم نیست عاشق باشن و راحت با هرکس بخوان میرن،ولی فاول دوست داره فقط عاشق یه نفر باشه که اون هم فقط عاشق اون باشه). برعکس تعصب های ماجی روی خوی وحشی طبیعت، فاول یه هارمونی خاصی بین طبیعت و زندگی انسانی داره. خدایان و فاول میتونن جنسیت/سن/و ظاهرشونو عوض کنن و فاول به نظرش بدن یک مرد براش مناسب تره. ایشون قبلا پسر متزلزل تری بود و بیشتر به نظرات معشوقش اکتفا میکرد تا خودش، اما بعد از یک سری اتفاقات که بین اندر ها و انسان ها افتاد فاول کارکتر منزوی تر، ساکت تر و جدی تری پیدا کرد؛ و حالا اون تمایلش به صلح بین اندر ها و انسان ها متزلزل تر شده و نمیتونه جلوی تنفرش نسبت به انسان هارو بگیره#fawel
دارم از فاول به ریلز درست میکنم
فعلا براتون به صفحه خطخطی ازش بزارم تا ریلز آماده شه؟
من خیجالت کشیدم کهه😭😭
هورا فاولو دوست داریی
فاول برعکس وارلین میل بچه خوبیه
فقط یکم دپرسده الان، شوهرشو پکوندن😔😔✨
(دارم ازش یه ریلزم میزنم)
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
