uk
Feedback
ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

Відкрити в Telegram

اینجا گوشه‌ای از دفترچه یادداشتِ منه؛ برای وقت‌هایی که کلمات جایی برای موندن ندارن. از کتاب‌ها می‌نویسم و از حس‌هایِ روزمره. خوش اومدی به هارمونیکا ..🦋𓏲࣪ حرفی اگر هست : [ http://t.me/RedChtBot?start=1380184986 ]

Показати більше
Іран152 144Категорія не вказана
185
Підписники
-124 години
+57 днів
+230 день
Архів дописів
اشتباه دیگرم این بود که آن‌طور با شور و شوق نگاهش می‌کردم. می‌بایست جلو خودم را می‌گرفتم، همین اشتیاقم او را ترساند.

photo content

همه رو نادیده می‌گیری، برای یکی که خودتو نادیده می‌گیره.🦦

sticker.webp0.06 KB

اگه قلبت زیبا باشه، ببازی هم بردی! شاید آدما نبینن اما خدا می‌بینه ...!

من به گلِ خاصی علاقه‌مند نیستم؛ اما شاید تو باعث شوی به یک گل، حسِ خاصی داشته باشم.

photo content
+1

اگر قرار است ما را هم مانند دیگران بکشند، دیگر این همه دنگ و فنگ لازم نیست.
کالیگولا _ آلبرکامو

من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.

من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.

این عکس‌ها از کتاب ابری که فهمیده شده، بارونه اثر امین عدالت خواه بود، اگر دوست داشتید بخونیدش.

سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم.
کالیگولا _ آلبرکامو

سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم.
کالیگولا _ آلبرکامو

عادت ندارم از کسی کمک بطلبم. ولی به تو نیاز دارم.
کالیگولا _ آلبرکامو

photo content
+1

نتیجه اعتماد به آدما تهش این میشه که شب امتحانت، دو روز قبل تولدت، یک هفته به دفاعت نتونی از ناراحتی نفس بکشی.

این انسان بودن خیلی داستان داره ای کاش تو زندگی بعدیم آهو باشم

photo content
+1

من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.

من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.