ch
Feedback
ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

ᕼᗩᖇᗰOᑎIᑕᗩ

前往频道在 Telegram

اینجا گوشه‌ای از دفترچه یادداشتِ منه؛ برای وقت‌هایی که کلمات جایی برای موندن ندارن. از کتاب‌ها می‌نویسم و از حس‌هایِ روزمره. خوش اومدی به هارمونیکا ..🦋𓏲࣪ حرفی اگر هست : [ http://t.me/RedChtBot?start=1380184986 ]

显示更多
伊朗152 144未指定类别
185
订阅者
-124 小时
+57
+230
帖子存档
اشتباه دیگرم این بود که آن‌طور با شور و شوق نگاهش می‌کردم. می‌بایست جلو خودم را می‌گرفتم، همین اشتیاقم او را ترساند.

همه رو نادیده می‌گیری، برای یکی که خودتو نادیده می‌گیره.🦦

sticker.webp0.06 KB

اگه قلبت زیبا باشه، ببازی هم بردی! شاید آدما نبینن اما خدا می‌بینه ...!

من به گلِ خاصی علاقه‌مند نیستم؛ اما شاید تو باعث شوی به یک گل، حسِ خاصی داشته باشم.

اگر قرار است ما را هم مانند دیگران بکشند، دیگر این همه دنگ و فنگ لازم نیست.
کالیگولا _ آلبرکامو

من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.

من به آن لحظه‌هایی دل می‌بندم که جهان، پشتِ در می‌ماند و اتاقم، شبیه یک پناه می‌شود. همان چهار دیواریِ کوچکی‌ که آدم را از هم نمی‌پاشد.

این عکس‌ها از کتاب ابری که فهمیده شده، بارونه اثر امین عدالت خواه بود، اگر دوست داشتید بخونیدش.

سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم.
کالیگولا _ آلبرکامو

سوای آن‌چه خودم از آن رنج می‌برم برای چیزهایی هم که او را آزار می‌دهند، در رنجم، بدبختی‌ام در این است که همه‌چیز را درک می‌کنم.
کالیگولا _ آلبرکامو

عادت ندارم از کسی کمک بطلبم. ولی به تو نیاز دارم.
کالیگولا _ آلبرکامو

نتیجه اعتماد به آدما تهش این میشه که شب امتحانت، دو روز قبل تولدت، یک هفته به دفاعت نتونی از ناراحتی نفس بکشی.

این انسان بودن خیلی داستان داره ای کاش تو زندگی بعدیم آهو باشم

من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.

من می‌تونم از پس هر مشکلی بر بیام، ولی اول باید گریه کنم.