ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡
Відкрити в Telegram
1 092
Підписники
Немає даних24 години
-67 днів
-5830 день
Архів дописів
1 092
آره
ولی بدبخت دونستن زن و مادر کار درستیه؟
این که به جای این که بگیم زن انقدر ارزشمنده، بیایم اونو پایین بکشیم تا حرفمونو بزنیم درسته؟
1 092
با حرفت تا حدودی موافقم و هنوز اجراهارو ندیدم
ولی زن بدبخت نیست ولی قربانی هست
وقتی یک خبر تجاوز میاد و همه پشت متهم درمیان
وقتی زن همیشه اولویت دوم بوده و حرفش هیچوقت باور نشده و هنوزم که هنوزه داره سرکوب میشه پس قربانیه دنیای مردسالاریه که زن هاهم توش به زن ها رحم نمیکنن
بنظر من نشون دادن این ساید و فرهنگ سازی راجبش خیلی مهمه
1 092
کاش میشد صدبار به پیامت ریکت بدم اجرای رویا خیلی رفت رو اعصابم
مادر بودن مگه همش بدبختیه؟:)
1 092
میدونم تقریبا همتون باهام مخالفید
اما رویا زن رو همواره بدبخت و قربانی نشون میده
درسته که خیلی وقتا قربانی بودن
اما بحث اینه چرا زن رو نمیبرید بالا؟
چرا اون رو باارزش نشون نمیدید؟
چرا باید فقط بگید اون توی زندگیش بدبخته؟
1 092
Repost from مانند خورشید؛
اسم چندتا بازیگر بگید (نهایتا تا چهار پنج تا)
من به ترتیب موردعلاقه هام مرتبشون کنم
@mehrmehrmehrmehrmehrmeh_bot
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
